Llibres curs 2017-2018

Ja podeu consultar la llista de llibres per nivells del proper curs 2017-18.

!! Atenció: Llistes noves amb preus

1r ESO 2n ESO 3r ESO 4t ESO
Aula Oberta
        1r batxillerat               Científic-Tecnològic       1r batxillerat Humanístic-Social
         2n batxillerat    Científic-Tecnològic        2n batxillerat Humanístic-Social

Us recordem que l’AMPA ha organitzat la venda de llibres de la següent manera:

3 de juliol, d’11 a 14 h i de 18 a 20 h.,  mercat de llibres de segona mà a la plaça del Cafè.

6 i 7 de setembre, de 10 a 14 i de 16 a 19 h., venda de llibres a l’institut.

Festa de Graduació

Alumnes, famílies i professors vam celebrar ahir la festa de graduació dels alumnes de 4t d’ESO i 2n de batxillerat. La banda de música de Palafolls va tornar a oferir bona música en directe i l’acte va comptar amb uns presentadors excepcionals.

Els professors de l’institut desitgen a tot l’alumnat que ahir es va graduar molta sort en la seva nova etapa.

Clica la imatge per veure l’àlbum.

graduació 1317

Premis treball de recerca 2017

El passat 9 de juny es van lliurar els premis de Treball de recerca que convoca cada any l’Ajuntament de Palafolls. Enguany, els alumnes de l’institut premiats van ser, amb el primer premi, la Laia Soler, amb el treball titulat Quin és el millor mètode per fer arribar la música als sords? i amb el segon premi, en Marc Grèbol, amb un treball sobre l’obra de Mercè Rodoreda titulat Natàlia, Aloma i Cecília CE.

La tècnica d’ensenyament va destacar el bon nivell de tots els treballs presentats i també va anunciar que el proper any els premis portaran el nom d’en Daniel López, director del centre, en memòria i record  seu.

Premis TREn Marc Grèbol, la Laia Soler, en Jordi Pérez, la Mercè Robert i l’Alba Ribot a l’espai jove de Can Batlle

Colònies 2n ESO

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de 2n d’ESO que fan el treball de síntesi a la casa de colònies Masia Dorada de Salou han arribat bé i ja s’han instal·lat.

colònies 2n ESO