LLIBRES DE TEXT CURS 2018-19

Com ja va informar l’AMPA, aquest curs la venda de llibres serà on-line. A continuació teniu un document on s’explica com fer-ho.

Us recordem també que el dia 11 de juliol, de 10 a 13 i de 18 a 20 h.  hi haurà venda de llibres de segona mà, a la plaça del Teatre.

TUTORIAL COMPRA ON-LINE

LLISTA DE LLIBRES PER CURSOS

LLIBRES 1r ESO

LLIBRES 2n ESO

LLIBRES 3r ESO

LLIBRES 4t ESO

LLIBRES AO

LLIBRES 1r BAT CIENTÍFIC-TECNOLÒGIC

LLIBRES 1r BAT HUMANÍSTIC-SOCIAL

LLIBRES 2n BAT CIENTÍFIC-TECNOLÒGIC

LLIBRES 2n BAT HUMANÍSTIC-SOCIAL

Treball de síntesi a l’aeròdrom de Palafolls

L’alumnat de 3er d’ESO ha visitat hui les instal·lacions de l’aeròdrom de Palafolls a la vora del riu Tordera, com a cloenda de les distintes visites i excursions fetes durant aquesta setmana en el crèdit de síntesi pel nostre poble.

El Pere Roure, un dels titulars d’aquest aeròdrom, ens ha fet una xerrada força interessant sobre tot el relacionat amb els principis bàsics de l’aviació, i hem pogut aprendre moltes coses.

Agrair-li a la gent de Prair Aviació l’atenció i acollida dels nostres grups durant aquest matí.

Resultats dels exàmens Cambridge

Els 48 alumnes del nostre centre que es van presentar a la convocatòria dels exàmens Cambridge del dia 5 de maig ja tenen els resultats. Cal felicitar tots els aprovats i destacar els 3 candidats que han obtingut l’acreditació de “Pass with Distinction” i els 9 alumnes que han obtingut l’acreditació de “Pass with Merit”. Enhorabona a tots i totes!

Festa de graduació 2n de Batxillerat

Divendres 15 de juny vam celebrar la festa de graduació dels alumnes de 2n de batxillerat. Durant la festa, també es van lliurar el premis de Treball de recerca 2018, Memorial Daniel López. Felicitem l’Alba Martí, que va guanyar el 2n premi amb un treball titulat  Proporció àuria, la perfecció musical. Enhorabona!

A tots els alumnes de 2n de batxillerat que comencen una nova etapa,

molta sort!