Resultats dels exàmens Cambridge

Els 48 alumnes del nostre centre que es van presentar a la convocatòria dels exàmens Cambridge del dia 5 de maig ja tenen els resultats. Cal felicitar tots els aprovats i destacar els 3 candidats que han obtingut l’acreditació de “Pass with Distinction” i els 9 alumnes que han obtingut l’acreditació de “Pass with Merit”. Enhorabona a tots i totes!

LLIBRES DE TEXT CURS 2108-19

Com ja va informar l’AMPA, aquest curs la venda de llibres serà on-line. A continuació teniu un document on s’explica com fer-ho.

Us recordem també que el dia 11 de juliol, de 10 a 13 i de 18 a 20 h.  hi haurà venda de llibres de segona mà, a la plaça del Teatre.

TUTORIAL COMPRA ON-LINE

LLISTA DE LLIBRES PER CURSOS

LLIBRES 1r ESO

LLIBRES 2n ESO

LLIBRES 3r ESO

LLIBRES 4t ESO

LLIBRES AO

LLIBRES 1r BAT CIENTÍFIC-TECNOLÒGIC

LLIBRES 1r BAT HUMANÍSTIC-SOCIAL

LLIBRES 2n BAT CIENTÍFIC-TECNOLÒGIC

LLIBRES 2n BAT HUMANÍSTIC-SOCIAL

Festa de graduació 2n de Batxillerat

Divendres 15 de juny vam celebrar la festa de graduació dels alumnes de 2n de batxillerat. Durant la festa, també es van lliurar el premis de Treball de recerca 2018, Memorial Daniel López. Felicitem l’Alba Martí, que va guanyar el 2n premi amb un treball titulat  Proporció àuria, la perfecció musical. Enhorabona!

A tots els alumnes de 2n de batxillerat que comencen una nova etapa,

molta sort!

ÀLBUM DE FOTOS DE LA FESTA

Trobada de percussió corporal

El passat divendres 8 de juny, l’alumnat de Coral de l’institut va participar en una trobada amb alumnat de l’institut de Montilivi (Girona) i l’institut Rafael Campalans (Anglès).

Es van fer activitats de coneixença entre alumnat i l’assaig per a fer la gravació de la cançó Havana amb percussió corporal.

En el següent enllaç podeu veure el montatge final de la cançó:

Vídeo de la percussió corporal- Havana