Autors a les aules: Francesc Serés!

dimecres 25 d’abril a les 11.15

Escriptor nascut a Saidí -comarca del Baix Cinca, la Franja de Ponent- el 1972. Llicenciat en Belles Arts i en Antropologia.

Amb el recull de narracions La força de la gravetat va obtenir el premi de la Crítica Serra d’Or de narrativa i el Nacional de Literatura de 2007; amb Contes russos, el de la Crítica Catalana i el Ciutat de Barcelona, i el 2015 va ser guardonat amb el Serra d’Or per La pell de la frontera, un conjunt de cròniques amb les quals analitza la complexa realitat de la Franja a través de la immigració.

Showman in English

Ahir els alumnes de tercer i quart d’ESO van gaudir d’una activitat d’animació lectora en anglès a càrrec del showman Stewart McDonald. Amb aquest espectacle còmic hem vist que l’anglès també pot ser molt divertit i entenedor per a tots.

THE FONIX (Concurs d’anglès interescolar de Catalunya 2018). Inici del període de votacions populars

A partir d’avui ja podeu votar els vídeos dels nostres representants del concurs d’anglès interescolar de Catalunya The Fonix fins el dia 4 de maig a les 24h. Trobareu l’enllaç al web del concurs www.the-fonix.org, a la secció “Playlists”. Recordeu que qualsevol persona que vulgui votar haurà de tenir un compte de gmail o bé donar-se d’alta de YouTube.

Enguany tenim representants a dues categories del concurs:

2a CATEGORIA: alumnat de 1r / 2n d’ESO: Lydia Delgado, Anna Molina i Andrea Navarro.

4a CATEGORIA: alumnat de 1r / 2n Batxillerat: Marta Alenyà, Frank Márquez i Sara Otín.

Molta sort a tots i totes!

Enric Casasses per Sant Jordi!

dilluns 23 d’abril a les 9.50

Poeta nascut a Barcelona el 1951 d’ascendència escalenca (L’Escala). Va començar a publicar en edicions alternatives i a recitar versos que entronquen amb l’oralitat. La seva poesia beu de diverses fonts i segueix corrents diferents. És un gran coneixedor de les més variades tradicions: de la poesia trobadoresca a la surrealista i el moviment dadà, del Renaixement i el Barroc a la cultura underground i la psicodèlia. Fins avui, ha escrit més d’una vintena de llibres. El 2012 va ser guardonat amb el Premi Nacional de Literatura.

Còmic – Storyboard That

Els alumnes de quart d’ESO han dissenyat un còmic de forma individual a través del programa Storyboard That. Han dedicat dues sessions a elaborar tres vinyetes il·lustrades en anglès i en acabat s’han imprès i penjat a les respectives aules. Posteriorment hi ha hagut unes votacions internes de cada grup per escollir el millor còmic i, d’aquesta manera, ha sortit un guanyador de cada classe: Joel Jiménez de 4t A, Marta Fontseca de 4t B i Pau Guinau de 4t C, tots tres han obtingut un premi.