CIRCULAR FINAL DE CURS 16-17

Benvolgudes famílies,
Som al mes de juny i és necessari informar-vos sobre diversos aspectes importants del tancament del curs. Durant el mes de juliol rebreu una nova circular informativa amb informació sobre l’inici del curs 2017-18.
Voldríem destacar, en primer lloc, que les obres de reforma i ampliació de l’institut encara no han acabat. Aquest estiu s’executarà l’última fase prevista, i això requerirà canvis en les dependències de l’institut. Durant l’última setmana de juny treballarem només als barracons i durant els mesos de juliol i agost traslladarem les dependències de l’institut Montsoriu a l’escola Dr.Carulla.
En segon lloc, recordar-vos que aquest curs 2016-17 hem modificat lleugerament el final de curs respecte de cursos anteriors, tal com us vam informar a principi de curs.

En aquest enllaç trobareu la CIRCULAR INFORMATIVA RECTIFICADA referent a aquest final de curs que avui dimecres 14 de juny s’ha entregat als alumnes, hi havia un error de dates en la recollida dels llibres de reciclatge.