Volta a Catalunya 20 de març

El dimarts dia 20 de març passarà la Volta a Catalunya per la carretera de Piera, Vallbona d’Anoia, Capellades i la Pobla de Claramunt, en direcció a Igualada.
Els Mossos d’Esquadra ens han confirmat els horaris de tall de la carretera, que seran d’uns 15 minuts abans de l’arribada del primer ciclista, d’acord amb l’horari previst de la cursa. Per tant la carretera es tallarà cap a les 14:15 i no es tornarà a reobrir fins el final del pas de tota la comitiva, que dependerà del ritme de la cursa.
És per aquest motiu que el Transport Escolar de les rutes “A207 Vilanova d’Espoia” i “A208 La Torre de Claramunt” serà a les 14:00, mitja hora abans de l’horari habitual.
L’alumnat quer fa ús del servei de tranport sortirà a les 14:00.
L’alumnat que no fa ús del servei de transport seguirà al centre en l’horari habitual i sortirà a les 14:30.