“Programa de Inmersión lingüística en colonias de vacaciones” per a 1r i 2nd’ESO.

Termini de sol·licitud del 9 al 30 d’abril

Aquestes colònies es faran durant el mes de juliol, de l’1 al 15 els alumnes de 1r d’ESO i del 15 al 29 de juliol els de 2n d’ESO. L’estada serà a diferents llocs de la geografia espanyola i es treballarà sobretot l’anglès oral. Se’n podran beneficiar 2200 alumnes, 1100 per cada nivell.

Enguany hi ha la novetat que es reserven un 10% de les places per a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.

Per poder participar a la convocatòria cal complir els requisits següents:

– Estar matriculat en un centre sostingut amb fons públics durant el curs 2017-18.
– Haver obtingut una nota mitja mínima de “notable (7)” durant el curs 2016-17.
– Haver obtingut com a mínim un “notable (7)” en la nota final de l’assignatura d’anglès dels curs 2016-17
– No haver gaudit d’aquest ajut en convocatòries anteriors.
– Els alumnes amb necessitats educatives especials no hauran de tenir la nota mínima de notable, sinó que podran optar amb un “aprovat (5)”

Cal accedir al servei online de la pàgina del web del Ministerio que us adjuntem més avall per formalitzar la sol·licitud, a la qual caldrà adjuntar certificat de notes, certificat de matriculació i consentiment legal (també el certificat de l’equip d’orientació, si és el cas) segons models que trobareu al web.

El trasllat al lloc de les colònies i la tornada anirà a càrrec de la família de l’alumne.

Podeu accedir a la informació en els enllaços següents:

Colonias Verano 2018 (1º ESO) (ATENCIÓ: En aquesta pàgina hi ha un error: Diu que cal haver obtingut un nota mitja de notable durant el curs 2017-18. Hauria de dir: durant el curs 2016-17, tal com consta a la resolució)
Colonias Verano 2018 (2º ESO)
Us adjuntem la resolució completa en format pdf.