Intercanvi França 2015

Alumnes de 3r i 4t d’ESO del nostre centre estan fent una estada d’intercanvi escolar amb un centre educatiu francès, a Lons le Saunier, població ubicada al departament de Jura, a la regió del Franc Comtat, a tocar dels Alps francesos. El curs vinent nosaltres rebrem al seu torn l’alumnat del centre francès.
S’han dut a terme nombroses i variades activitats a fi d’assolir un millor coneixement del territori i alhora gaudir-ne lúdicament.

Aquesta activitat contibuirà a una millora de la competencia lingüística en francès així com a afavorir la interculturalitat, objectius molt rellevants de cara al curs proper, en el que el nostre centre impartirà per primer cop el Batxibac (un batxillerat que reconeix també el govern francès, i que permet estudiar a França i al Quebec).