ALUMNES DE 2n ESO, FAN UN PROGRAMA DE RÀDIO

Els alumnes de l’optativa de periodisme de 2n d’ESO, aniran a fer el seu programa de ràdio a Ràdio Capellades. Probablement, el programa es començarà a emetre d’aquí a unes setmanes.

Els alumnes de 2n ja fa dies que estan treballant amb molt interès i imaginació per elaborar aquest programa i perquè sigui atractiu i agradi a tothom. A les hores d’aquesta optativa, han fet proves a l’aula per saber com funciona un programa en directe.

Després de debatre molt, s’han decidit amb el nom del programa. Es dirà MOLÍ FM i constarà de quatre blocs: les notícies del dia a dia de l’institut, l’agenda del cap de setmana, curiositats divertides i un últim apartat de dedicatòries i participació dels oients.

Podem avançar en exclusiva que en aquest últim apartat hi haurà concursos. El primer tractarà de captar errades ortogràfiques amb la càmera i enviar-les a l’adreça radiocapellades@gmail.com. També podeu contactar amb la redacció del programa per poder fer dedicatòries. Us animem a participar-hi!

Alba Cejudo I Xavi Gil