COMENCEN ELS DISSABTES DE LA FÍSICA

Aquest dissabte, 6 de febrer, comencen, novament, els dissabtes de la Física a la UAB. Com ja va sent costum en els últims anys, hi assistirà una representació dels alumnes de 1r i 2n de batxillerat que cursen l’optativa de física.

La conferència d’aquest dissabte es titula “Recerca espacial a l’ICE”. Esperem que El Dr. Jordi Isern ens faci gaudir amb les últimes novetats astronòmiques.

ALUMNES DEL MOLÍ A LA OLIMPÍADA INTERNACIONAL DE FÍSICA

El proper divendres 5 de febrer, dos alumnes de 2n de batxillerat, Oriol Ricard i Marc Vela, es presentaran a la fase catalana de l’Olimpíada internacional de Física, a Barcelona. Molta sort!!