L’escriptora Care Santos ens visita

El dilluns 9 d’abril ens va visitar la famosa escriptora Care Santos guanyadora dels premis més prestigiosos de casa nostra com: Ramon Muntaner, 2006; Ramon Llull, 2014; Edebé 2003 i 2015; Gran Angular 2004 i Nadal 2017.  L’autora va realitzar cinc xerrades consecutives a tots els grups de primer d’ESO a la biblioteca. . La xerrada de Care Santos començava amb una explicació del procés de creació de cada llibre de la maleta.  L’alumnat  durant gairebé dos mesos ha disposat  d’una maleta amb  cinc llibres de l’autora ( Mentida, Veritat, Hot dog, Demana’m la lluna i la ruta de l’huracà)  i força alumnes n’han llegit  més d’un. L’autora va remarcar que la tria de llibres ha estat molt encertada doncs abarcava temàtiques molt diferents, com el bullying o la reinserció dels presos; així com etapes molt diferents de la seva carrera, com Hot dog, que el va escriure quan cap dels alumnes de primer havia nascut, o Veritat que el va redactar fa pocs anys. Tot seguit deixava que els i les alumnes prenguessin la paraula i començava aleshores una veritable connexió entre els lectors i l’autora. Els nois i noies  preguntaven tot tipus de qüestions sobre els llibres, situacions que per a ells els havien emocionat, sobre el procés creatiu, etc.