8 de març, dia de la dona

Avui commemorem el Dia de la dona treballadora d’una manera molt i molt especial.
A partir de les 11, les delegades de curs prenen el relleu a les professores. Han preparat tallers de sensibilització per a tot l’alumnat que elles mateixes dinamitzaran.
Esteu atentes al twitter. Us… Llegeix més»

L’autonomia dels infants i el camí escolar

El nostre centre participa en el programa Camí escolar, espai amic de l’Ajuntament de Barcelona. Des d’aquest programa han organitzat una xerrada destinada a totes les famílies dels centres que hi formem part.
Per participar-hi us heu d’inscriure en el formulari que trobareu en aquest enllaç.
Llegeix més»

Dia Internacional de la Llengua Materna

El 21 de febrer és el Dia Internacional de la Llengua Materna. Per commemorar aquest dia, la Taula Intercultural del Secretariat d’Entitats de Sants, Hostafrancs i la Bordeta va preparar un acte popular per inaugurar l’exposició “Dites d’aquí, d’allà i de més enllà”. En aquesta exposició es mostren plafons amb proverbis de diferents llengües parlades per veïns i veïnes del barri. César Rivas, Maria Ortiz i Tahtahi Akrouni, alumnes de 4t d’ESO, van ser seleccionats per presentar el seu proverbi.

Enhorabona!!

Estudi ecològic de la riera de Vallvidriera

Aquesta setmana l’alumnat de 1r d’ESO ha anat al CdA Can Santoi per fer un estudi ecològic de la riera de Vallvidriera. Malgrat les baixes temperatures tots els equips han pogut recollir totes les dades i finalitzar el seu estudi.

Podeu consultar l’article que comenta l’activitat al blog del CdA Can Santoi.