Descobreix Coovives: La Cooperativa de l’alumnat de 1r de Batxillerat

L’Institut ha presentat aquest any un nou projecte dut a terme pel nostre alumnat de 1r de Batxillerat: Coovives. Es tracta d’una cooperativa educativa que té com a objectiu fomentar l’emprenedoria, la col·laboració i cooperació entre els i les alumnes amb l’objectiu de millorar les relacions amb l’entorn que envolta els diferents membres de la nostra comunitat educativa.

Creada amb entusiasme i determinació, promet ser una experiència enriquidora que els permetrà desenvolupar habilitats empresarials, comprendre el funcionament d’una cooperativa i promoure valors com la responsabilitat, la solidaritat i la gestió democràtica.

Entre de les activitats que comprèn la matèria, l’alumnat ha dissenyat un logotip que representarà la cooperativa en els anys vinents, mostrant així el seu compromís i creativitat; han visitat diferents cooperatives properes o no al barri, la qual cosa els ha permès gaudir d’experiències reals de negoci i obtenir valuosos coneixements.

Per seguir de prop el progrés de Coovives i estar al corrent de les seves activitats, convidem tothom a seguir el seu compte d’Instagram @cooperativa.lluisvives, on trobareu actualitzacions regulars sobre els èxits i projectes de la cooperativa.

Uneix-te a nosaltres en recolzar Coovives en el seu emocionant viatge cap a l’èxit! 🌟🚀

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *