Departament d'Ensenyament

Contrasenya

Qui hi ha?

4 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Bones vacances

Enviada per pilar el 27/Mar/2015 - 18:19

Bones vacances

Comunitat: ELI: març

Enviada per pilar el 27/Mar/2015 - 14:24

A punt per les vacances arriba el número de març!

.

Primer portes endins: a la portada i a l'editorial parlem de la Jornada de Portes Obertes a l'Institut. Després, aprofitant que les portes estan obertes, les traspassem i anem a veure món: els alumnes del Cicle Formatiu, a la Fira Guia't; els alumnes de 2n de Batxillerat Social i Mixt, a veure les obres de la Mango; els alumnes del Projecte de Llengües, d'intercanvi a la Bretanya francesa; la Cristina Garcia, a practicar BMX Race; a Perelada, a conmemorar l'any Muntaner; a Barcelona, a fer la ruta del Quixot; al bosc, a practicar l'enduro...

Si tanta activitat et fa venir gana, podem traspassar les portes de la cuina i preparar bacallà amb ou dur i panses.

.

A més, a la pàgina de medi ambient, tot sobre les abelles.

Institut de Lliçà

Enviada per pilar el 25/Mar/2015 - 11:30

Totes les persones que formem la comunitat educativa de l'Institut de Lliçà volem donar el nostre condol per les víctimes de l'accident aeri.

Per als alumnes, professorat i famílies de l'Institut Giola, de Llinars del Vallès, tot el nostre recolzament i suport.

Comunitat: Intercanvi 2015

Enviada per pilar el 21/Mar/2015 - 00:21

Intercanvi a la Bretanya, 2015:

Dijous, Rennes.

Pel matí els havien preparat un joc de pistes. La pluja ha aparegut però això no ha alterat els plans previstos.

Per la tarda, visita al Parlament.

Més a l'interior de la notícia.

Comunitat: Websalpunt.cat

Enviada per pilar el 21/Mar/2015 - 00:23

Websalpunt.cat, 5a edició:

Alguns alumnes del CF de Sistemes Microinformàtics han presentat els seus projectes a la 5a edició del concurs de pàgines web Websalpunt.cat.

La votació popular s'inicia avui dia 20 de març i es tancarà el dia  25 de març del 2015 a les 17:00 (per poder votar els webs participants al concurs, s'ha de fer des de: http://websalpunt.cat/concursants/).

Les webs que repsenten a l'Ins de Lliçà són:

Ja els podeu ajudar amb els vostres vots!

El dia 23 d'abril es publicaran els webs finalistes.

Comunitat: Xerrada Jaume Alsina

Enviada per pilar el 20/Mar/2015 - 14:55

Xerrada - Col·loqui del senyor Jaume Alsina- Enginyer Industrial i Conseller Delegat d'Encofrados J. Alsina i Grup Alsina.

El dijous 19 de març el Sr. Jaume Alsina va oferir dues xerrades-col.loqui als alumnes de Batxillerat i de Cicles Formatius dins les àrees d'Empresa i FOL. L'objectiu de l'activitat era presentar el món de l'empresa i la feina dels empresaris als estudiants, gràcies al programa Escola i Empresa

Durant la sessió el Sr. Alsina va explicar la seva vivència personal i, amb la participació de l'alumnat, va saber transmetre els valors que calen per gestionar i dirigir les empreses.

Comunitat: CF i 2T: visita al CNM (UAB)

Enviada per pilar el 18/Mar/2015 - 22:57

Visita al Centre Nacional de Microelectrònica de la UAB:

El dimarts 17 els alumnes del CF de Sistemes Microinformàtics i els alumnes de 2n de Batxillerat Tecnològic van visitar el Centre Nacional de Microelectrònica de la UAB.

Després d'assistir a una xerrada sobre la recerca, el desenvolupament, l'educació i la formació aplicats en micro i nanotecnologies, van poder visitar la sala blanca on duen a terme la fabricació dels micro i nanoxips dels seus projectes.

A continuació van visitar un petit museu on tenen les diferents màquines que han anat utilitzant en la sala blanca pel disseny i fabricació de xips.

Comunitat: Esquiada 1r C i E 2015

Enviada per pilar el 11/Mar/2015 - 20:25

Esquiada de 1r C i E 2015:

Ja han tornat però han tingut temps de deixar-nos la crònica del dia:

Avui hem começat el dia recollint les nostres habitacions i preparant les maletes per a la tornada. Després d'un esmorzar, hem anat a les pistes de Masella, on hem continuat amb les classes: hem pujat fins a ben amunt i fins i tot, hem baixat per pistes vermelles.

En aquests moments estem a l'autocar, tornant ja cap a Lliçà. Ens ho hem passat d'allò més bé, ha sigut una experiència inolvidable. Ens hi quedaríem més dies, però no pot ser.

Per tot això, voldríem aquesta activitat a tots els alumnes de 1r d'ESO del curs vinent.

Marina González (1r E)

Les cròniques dels dies anteriors a l'interior de la notícia.

Comunitat: Intercanvi a LLiçà 2015

Enviada per pilar el 11/Mar/2015 - 20:18

Intercanvi a Lliçà:

El passat divendres 6 de març els alumnes de la Bretanya van arribar a Lliçà i, com cada any, estan allotjats en casa dels seus companys d'intercanvi.

Avui dimecres, tots els alumnes que participen de l'intecanvi, francesos i catalans, han  fet una passejada per Vic i després han anat a Girona on els havien preparat una gincana.

El proper divendres marxen ja i una setmana després seran els alumnes de l'institut els que els visitaran a casa seva.

Comunitat: Preinscripció ESO 2015 - 2016

Enviada per pilar el 08/Mar/2015 - 23:14

Preinscripció ESO 2015 / 2016:

Des del 10 fins el 17 de març es poden presentar a la secretaria del centre les sol·licituds per a l'Ensenyament Secundari Obligatori.

- Ja us podeu descarregar el full de sol·licitud de preinscripció que cal omplir.

Documentació que cal portar al centre per fer la preinscripció.

- Podeu també consultar els criteris per a l'ordenació de les sol·licituds.

La matriculació per a 1r d'ESO serà del 8 al 12 de juny (a l'interior de la notícia podeu veure el calendari complet de tot el procés).

Més informació a la web del Departament d'Ensenyament

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Aquesta setmana...

MOODLE2/Cursos disponibles al Moodle

No estàs matriculat/da a cap curs.

Mes anterior Març 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg