Departament d'Ensenyament

Contrasenya

Qui hi ha?

5 usuaris registrats i 4 convidats anònims estan en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Comunitat: Taller de teatre: grup complet

Enviada per pilar el 19/Oct/2014 - 22:02

Grup de Teatre complet:

El passat divendres 17 va començar a treballar el grup de teatre amb la Marta Fernández. Aquest any hi ha tants alumnes interessats i interessades que ja està el grup complet i hem de donar per tancada la inscripció.

Gràcies a totes i tots!

Ara us toca treballar molt que ja tenim ganes de veure l'estrena al maig!

Comunitat: Revista ELI: setembre

Enviada per pilar el 17/Oct/2014 - 17:46

El primer número del curs ja està aquí!

.

Si has oblidat l'anglès que sabies durant les vacances, pots revisar-lo amb el test d'anglès. Si vols recordar les mates, pots jugar amb les xifres de l'institut. Si vols una mica d'història contemporània, pots llegir un article sobre la república i la monarquia. Si el que més t'agrada és l'actualitat, pots llegir sobre la participació de Lliçà a la diada del passat 11 de setembre. Si vols una mica de ciències, pots llegir l'article sobre els insecticides naturals. Si ja trobes a faltar la festa major, pots veure les fotos de la d'aquest any...

Si encara vols saber més pots acabar de fullejar tota la revista!

I a la portada pots veure com els alumnes de 1r es coneixen fent divertides dinàmiques de grup!

Comunitat: Taller de Robòtica

Enviada per pilar el 12/Oct/2014 - 23:28

Taller de Robòtica:

Aquesta mateixa setmana comença el taller extraescolar de robòtica educativa, en el que els alumnes apuntats aprendreu sobre el disseny i la programació de robots.

S'han fet dos torns (dimecres de 15:30 a 17:00 h, i l'altre dijous de 16:00 a 17:30 h). A la bústia de correu teniu un missatge en el que es comunica a quin grup ha estat assignat cada alumne.

Comunitat: Taller Extraescolar de Teatre 2014-2015

Enviada per pilar el 10/Oct/2014 - 20:43

Torna el Taller de Teatre:

El proper divendres 17 d'octubre comença un any més l'activitat extraescolar de teatre. Si us voleu treure la vergonya de sobre, despertar la vostra curiositat, descobrir les possibilitats de la veu, treballar els valors i a més de tot això divertir-vos, us hi esperem!

La Marta Fernández, llicenciada en l'Institut del Teatre, impartirà aquest taller, com sempre els divendres de 15:30 a 17:30 h.

Teniu tota la informació al correu; podeu demanar còpia del full d'inscrició a consergeria i, un cop omplert, l'heu de lliurar a l'Antònia.

Que pugi el teló!

Comunitat: Avaluació diagnòstica 3r d'ESO

Enviada per pilar el 06/Oct/2014 - 21:10

Avaluació diagnòstica 3r d'ESO 2014.

Durant aquest mes d'octubre els alumnes de 3r d'ESO realitzaran les proves d'avaluació diagnòstica 2014-2015.

Els alumnes s'avaluaran de llengua catalana i castellana  i matemàtiques amb unes proves externes però corregides pel professorat del centre, i que avaluen les competències bàsiques del currículum.

El calendari de les proves és el següent:

- Dimarts 14: prova de competència comunicativa lingüística catalana.

- Dimecres 15: prova de competència comunicativa lingüística castellana.

- Dijous 16: prova de competència matemàtica.

Si voleu més informació, podeu consultar la pàgina del Consell Superior d'Avaluació.

No registrats: Reunions d'inici de curs

Enviada per direcció el 15/Set/2014 - 21:58

Comunitat: Optatives 2n i 3r d'ESO: 1r trimestre

Enviada per pilar el 04/Set/2014 - 00:42

Tria de matèries optatives de 2n i 3r d'ESO:

Ja teniu al vostre correu el formulari per a fer la tria de les matèries optatives del 1r trimestre per a 2n i 3r d'ESO (recordeu que els alumnes de projecte PILE no feu optatives a 2n ni a 3r d'ESO).

El termini per retornar el formulari és el dilluns 8 de setembre.

Si no l'heu rebut o teniu qualsevol dubte, si us plau, envieu un missatge al correu del centre.

Comunitat: Ajuts i beques per a l'estudi

Enviada per pilar el 29/Ago/2014 - 18:51

Convocatòries de beques:

- Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu: per a alumnes (inclosos TDAH) que necessiten suports determinats i atencions educatives específiques. Tota la informació i accés a la sol·licitud, clicant aquí.

- Beques de caràcter general per a ensenyaments postobligatoris no universitaris: per a estudiants de batxillerat, formació professional de grau mitjà, PQPI, formació professional bàsica... Per a poder accedir a la informació completa i la sol·licitud cliqueu aquí.

Termini per a presentar les sol·licituds: 30 de setembre de 2014.

Comunitat: Calendari d'inici de curs

Enviada per pilar el 14/Jul/2014 - 22:03

Dilluns 1 i dimarts 2: recuperacions d'ESO i 1r de Batx (consulteu aquí els horaris)

Del dimecres 3 al dilluns 8: tria d'optatives de 2n i 3r d'ESO

Dijous 4: repartiment de butlletins i reunió per a pares i mares de 1r d'ESO i Licano

Del divendres 5 al dimecres 10: matriculació extraordinària (ESO, Batx i CF)
i preinscripció extraordinària al Cicle Formatiu

Dilluns 8: mercat de llibres de segona mà (consulteu aquí les bases de funcionament)

Dilluns 15: inici del curs: a les 8, ESO, i a les 8:55, Batxillerat i Cicle Formatiu

AMPA: Mercat de llibres de 2a mà: convocatòria de setembre

Enviada per pilar el 14/Jul/2014 - 21:53

Per als que esteu pendents dels exàmens de setembre, el dilluns 8 de setembre de 5 a 7 de la tarda,

l'AMPA organitzarà novament el mercat de llibres de segona mà al menjador de l'institut.

A l'interior de la notícia podeu llegir tota la informació sobre el mercat.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Aquesta setmana...

MOODLE2/Cursos disponibles al Moodle

No estàs matriculat/da a cap curs.

Mes anterior Octubre 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg