Departament d'Ensenyament

Contrasenya

Qui hi ha?

1 usuari/ària registrat i 6 convidats anònims estan en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Idiomes

Comunitat: Calendari d'inici de curs

Enviada per pilar el 14/Jul/2014 - 22:03

Dilluns 1 i dimarts 2: recuperacions d'ESO i 1r de Batx (consulteu aquí els horaris)

Del dimecres 3 al dilluns 8: tria d'optatives de 2n i 3r d'ESO

Dijous 4: repartiment de butlletins i reunió per a pares i mares de 1r d'ESO i Licano

Del divendres 5 al dimecres 10: matriculació extraordinària (ESO, Batx i CF)
i preinscripció extraordinària al Cicle Formatiu

Dilluns 8: mercat de llibres de segona mà (consulteu aquí les bases de funcionament)

Dilluns 15: inici del curs: a les 8, ESO, i a les 8:55, Batxillerat i Cicle Formatiu

AMPA: Mercat de llibres de 2a mà: convocatòria de setembre

Enviada per pilar el 14/Jul/2014 - 21:53

Per als que esteu pendents dels exàmens de setembre, el dilluns 8 de setembre de 5 a 7 de la tarda,

l'AMPA organitzarà novament el mercat de llibres de segona mà al menjador de l'institut.

A l'interior de la notícia podeu llegir tota la informació sobre el mercat.

Comunitat: Recuperacions de setembre

Enviada per pilar el 01/Jul/2014 - 18:46

Recuperacions setembre 2014:

El dilluns 1 i el dimarts 2 de setembre es faran les recuperacions de matèries pendents d'ESO i 1r de Batxillerat segons els horaris següents (cliqueu a sobre i s'obrirà cada horari):

Recuperacions d'ESO

Recuperacions de 1r de Batxillerat

Bon estudi!

Comunitat: ELI juny

Enviada per pilar el 30/Jun/2014 - 22:04

Lectura per a l'estiu: l'ELI de juny!

.

Amb el número de juny de la nostra revista podràs conèixer Berlin, amb l'àlbum fotogràfic que han fet els alumnes de 4t; també podràs viatjar a Perú o Nigèria, i descobrir els conflictes ambientals d'aquests països; podràs passar per Colòmbia, on va néixer Gabriel García Márquez... I després de fer aquest passeig, un cop arribis a Catalunya t'estaran esperant la Priscil·la Balsera i el seu Treball de Recerca premiat, el Jordi Soley i la robòtica, Els Bufadors, els alumnes de 3r d'ESO a la Selva de l'Aventura, els gegants de Lliçà d'Amunt, la compota de poma i 63 plantes invasores!

I si vols més, et recomanem lectures per a l'estiu!

La revista ELI et desitja bones vacances!!

AMPA: Mercat de llibres de 2a mà

Enviada per pilar el 30/Jun/2014 - 21:55

El dilluns 7 de juliol de 5 a 7 de la tarda, l'AMPA organitzarà novament aquest curs el mercat de llibres de segona mà al menjador de l'institut.

Si no esteu pendents dels exàmens de setembre, podeu vendre els llibres de text o de lectura que ja no fareu servir i podreu comprar els del nou curs.

A l'interior de la notícia podeu llegir tota la informació sobre el mercat.

Comunitat: Llibres curs 2014 / 2015

Enviada per pilar el 25/Jun/2014 - 23:16

Llibres curs 2014 / 2015:

1r d'ESO

2n d'ESO

3r d'ESO

4t d'ESO

1r de Batxillerat

2n de Batxillerat

Cicle SMiX

(Feu clic a sobre de cada curs i s'obrirà el pdf corresponent)

Comunitat: Berlin 2014

Enviada per pilar el 11/Jun/2014 - 12:29

Viatge de 4t d'ESO a Berlin:

Aquesta nit per fi els viatgers han arribat a Lliçà, cansats però contents. Ara toca que ens expliquin tot el que han vist i el que han viscut en el seu viatge... Segur que escoltarem cada aventura més d'una vegada!

Carme, Lourdes, Mireia, les dues Montses i Pepe segur que descansaran avui molt tranquils i satisfets per la feina feta!

.

A l'interior de la notícia, teniu els dies anteriors.

No registrats: Recuperacions juny 2014

Enviada per pilar el 10/Jun/2014 - 22:25

Clicant a sobre de la pissarra tens el calendari previst per als exàmens de juny.

Bon estudi!

Comunitat: Trebal de Recerca: Priscil·la Balsera

Enviada per pilar el 06/Jun/2014 - 16:40

L'alumna Priscil·la Balsera de 2n de Batxillerat Social ha estat doblement guardonada: el seu treball de recerca ha estat seleccionat entre els sis millors presentats a la Universitat Pompeu Fabra i també ha rebut un premi per estar entre els deu millors treballs presentats a la Universitat de Vic.

El treball de recerca de la Priscil·la, tutoritzat per la professora Carme Villanueva, porta per títol Estudi de la corrupció política i econòmica a Espanya.

Enhorabona!

Comunitat: Revista Eli: Maig 2014

Enviada per pilar el 02/Jun/2014 - 22:19

Com passa el temps! El número de maig ja ha arribat!

.

El resultat de les eleccions al parlament de Hawai, la crisi d'Olot, la recepta de l'amanida europea, una entrevista al caragol poma, els alumnes de 4t recorren el carrilet de Crimea, El Greco visita la Colònia Vidal, Lluís Domènech i Montaner juga al Grand theft auto V, el profe enigmàtic del mes dibuixa a Brahma, el grup de teatre de l'institut representa una bicicletada...

Em sembla que he barrejat totes les notícies! Potser serà millor que llegiu vosaltres mateixos la revista i així podreu descobrir tot el que ha passat a Lliçà i al món aquest últim mes!

I ja és el número 84!

« 1 2 3 4 5 6 7 »

Aquesta setmana...

MOODLE2/Cursos disponibles al Moodle

No estàs matriculat/da a cap curs.

Mes anterior Juliol 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg