Departament d'Ensenyament

Contrasenya

Qui hi ha?

7 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Idiomes

Comunitat: Ajuts i beques per a l'estudi

Enviada per pilar el 29/Ago/2014 - 18:51

Convocatòries de beques:

- Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu: per a alumnes (inclosos TDAH) que necessiten suports determinats i atencions educatives específiques. Tota la informació i accés a la sol·licitud, clicant aquí.

- Beques de caràcter general per a ensenyaments postobligatoris no universitaris: per a estudiants de batxillerat, formació professional de grau mitjà, PQPI, formació professional bàsica... Per a poder accedir a la informació completa i la sol·licitud cliqueu aquí.

Termini per a presentar les sol·licituds: 30 de setembre de 2014.

Comunitat: Calendari d'inici de curs

Enviada per pilar el 14/Jul/2014 - 22:03

Dilluns 1 i dimarts 2: recuperacions d'ESO i 1r de Batx (consulteu aquí els horaris)

Del dimecres 3 al dilluns 8: tria d'optatives de 2n i 3r d'ESO

Dijous 4: repartiment de butlletins i reunió per a pares i mares de 1r d'ESO i Licano

Del divendres 5 al dimecres 10: matriculació extraordinària (ESO, Batx i CF)
i preinscripció extraordinària al Cicle Formatiu

Dilluns 8: mercat de llibres de segona mà (consulteu aquí les bases de funcionament)

Dilluns 15: inici del curs: a les 8, ESO, i a les 8:55, Batxillerat i Cicle Formatiu

AMPA: Mercat de llibres de 2a mà: convocatòria de setembre

Enviada per pilar el 14/Jul/2014 - 21:53

Per als que esteu pendents dels exàmens de setembre, el dilluns 8 de setembre de 5 a 7 de la tarda,

l'AMPA organitzarà novament el mercat de llibres de segona mà al menjador de l'institut.

A l'interior de la notícia podeu llegir tota la informació sobre el mercat.

Comunitat: Recuperacions de setembre

Enviada per pilar el 01/Jul/2014 - 18:46

Recuperacions setembre 2014:

El dilluns 1 i el dimarts 2 de setembre es faran les recuperacions de matèries pendents d'ESO i 1r de Batxillerat segons els horaris següents (cliqueu a sobre i s'obrirà cada horari):

Recuperacions d'ESO

Recuperacions de 1r de Batxillerat

Bon estudi!

Comunitat: ELI juny

Enviada per pilar el 30/Jun/2014 - 22:04

Lectura per a l'estiu: l'ELI de juny!

.

Amb el número de juny de la nostra revista podràs conèixer Berlin, amb l'àlbum fotogràfic que han fet els alumnes de 4t; també podràs viatjar a Perú o Nigèria, i descobrir els conflictes ambientals d'aquests països; podràs passar per Colòmbia, on va néixer Gabriel García Márquez... I després de fer aquest passeig, un cop arribis a Catalunya t'estaran esperant la Priscil·la Balsera i el seu Treball de Recerca premiat, el Jordi Soley i la robòtica, Els Bufadors, els alumnes de 3r d'ESO a la Selva de l'Aventura, els gegants de Lliçà d'Amunt, la compota de poma i 63 plantes invasores!

I si vols més, et recomanem lectures per a l'estiu!

La revista ELI et desitja bones vacances!!

AMPA: Mercat de llibres de 2a mà

Enviada per pilar el 30/Jun/2014 - 21:55

El dilluns 7 de juliol de 5 a 7 de la tarda, l'AMPA organitzarà novament aquest curs el mercat de llibres de segona mà al menjador de l'institut.

Si no esteu pendents dels exàmens de setembre, podeu vendre els llibres de text o de lectura que ja no fareu servir i podreu comprar els del nou curs.

A l'interior de la notícia podeu llegir tota la informació sobre el mercat.

Comunitat: Llibres curs 2014 / 2015

Enviada per pilar el 25/Jun/2014 - 23:16

Llibres curs 2014 / 2015:

1r d'ESO

2n d'ESO

3r d'ESO

4t d'ESO

1r de Batxillerat

2n de Batxillerat

Cicle SMiX

(Feu clic a sobre de cada curs i s'obrirà el pdf corresponent)

Comunitat: Berlin 2014

Enviada per pilar el 11/Jun/2014 - 12:29

Viatge de 4t d'ESO a Berlin:

Aquesta nit per fi els viatgers han arribat a Lliçà, cansats però contents. Ara toca que ens expliquin tot el que han vist i el que han viscut en el seu viatge... Segur que escoltarem cada aventura més d'una vegada!

Carme, Lourdes, Mireia, les dues Montses i Pepe segur que descansaran avui molt tranquils i satisfets per la feina feta!

.

A l'interior de la notícia, teniu els dies anteriors.

No registrats: Recuperacions juny 2014

Enviada per pilar el 10/Jun/2014 - 22:25

Clicant a sobre de la pissarra tens el calendari previst per als exàmens de juny.

Bon estudi!

Comunitat: Trebal de Recerca: Priscil·la Balsera

Enviada per pilar el 06/Jun/2014 - 16:40

L'alumna Priscil·la Balsera de 2n de Batxillerat Social ha estat doblement guardonada: el seu treball de recerca ha estat seleccionat entre els sis millors presentats a la Universitat Pompeu Fabra i també ha rebut un premi per estar entre els deu millors treballs presentats a la Universitat de Vic.

El treball de recerca de la Priscil·la, tutoritzat per la professora Carme Villanueva, porta per títol Estudi de la corrupció política i econòmica a Espanya.

Enhorabona!

« 1 2 3 4 5 6 7 »

Aquesta setmana...

MOODLE2/Cursos disponibles al Moodle

No estàs matriculat/da a cap curs.

Mediateca Biblioteca

Revista ELI