Departament d'Ensenyament

Contrasenya

Qui hi ha?

2 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Història de l'Art: 2n de Batxillerat

Enviada per pilar el 11/Feb/2016 - 23:41

Alumnes d'Història de l'Art de 2n de Batxillerat a Barcelona.

El dimarts 9 de febrer els alumnes de la matèria d'Història de l'Art de 2n de Batxillerat van tornar a Barcelona per visitar la ciutat romana, medieval i modernista. Entre d'altres van visitar Santa Maria del Mar i el Palau de la Música Catalana.

Més fotos a l'interior de la notícia

Comunitat: Revista ELI: febrer

Enviada per pilar el 09/Feb/2016 - 22:31

Ja ha arribat el número 100 i amb ell, el 10è aniversari de la revista ELI:

100 exemplars que expliquen la nostra història

10 anys publicant la nostra revista

i 20 anys construint l'INS de Lliçà.

.

Per començar a celebrar aquest aniversari trobem una entrevista amb l'Eloi Canadell que està estudiant als Estats Units; la sortida a Girona dels alumnes de 2n d'ESO; la saga de Los Orígenes; i l'evolució dels mòbils, des del "ladrillo" fins les últimes tendències... Fem un descans i aprofitem per tastar un bon tros de plum cake de pastanaga... Continuem amb una nova professió, els youtubers; un nou esport, el canicròs; i una nova visita del Magic English... I la resta, descobreix-lo tu mateix!

Felicitats, revista ELI!

Comunitat: Optatives 3r trimestre

Enviada per pilar el 09/Feb/2016 - 22:18

Tria de matèries optatives de 1r, 2n i 3r d'ESO:

Ja us hem enviat el correu per fer la tria de les matèries optatives per al 3r trimestre per a 1r i 2n d'ESO (3r d'ESO el rebreu properament). Dissabte 20 de febrer és el termini per fer la tria (recordeu que els alumnes de projecte PILE no feu optatives a cap d'aquests cursos).

Si no heu rebut el correu o teniu qualsevol dubte, si us plau, envieu un missatge al correu del centre.

Comunitat: Carnestoltes 2016

Enviada per pilar el 05/Feb/2016 - 19:51

Carnestoltes 2016:

L'Associació d'Alumnes ha organitzat el III Concurs Carnestoltes de l'Institut.

A l'hora del pati els alumnes han pogut gaudir de la festa de Carnestoltes mentre el jurat triava els guanyadors de disfressa per grup i individuals.

Primer premi de grup: Vikings.

Més fotos a l'interior de la  notícia.

Comunitat: Proves d'avaluació de 4t d'ESO

Enviada per pilar el 04/Feb/2016 - 23:19

Prova d'avaluació de 4t d'ESO 2016.

El dimarts 16 i el dimecres 17 de febrer l'alumnat de 4t d'ESO de Catalunya realitzarà les proves externes d'avaluació. Aquest ja és el quart curs que els alumnes s'avaluaran de llengua catalana, castellana i anglesa, i matemàtiques; amés, per preimera vegada, els alumnes s'avaluaran de la competència cientificotecnològica.

Són proves externes, corregides per professorat extern, i que avaluen les competències necessàries per continuar estudiant o per entrar en el món laboral.

Si voleu més informació, podeu consultar la pàgina del Consell Superior d'Avaluació.

Què i per què estudiar a les universitats catalanes

Enviada per pilar el 03/Feb/2016 - 23:50

Comunitat: Fem Química al Laboratori!

Enviada per pilar el 01/Feb/2016 - 23:03

Fem Química als laboratoris de la Universitat de Barcelona.

Avui 1 de febrer els alumnes de la matèria de Química de 1r i 2n de Batxillerat han visitat la Facultat de Química de la UB per participar a l'activitat Fem Química!.
.
Per grups, als laboratoris de la facultat, els alumnes han realitzat les pràctiques del Racó del Fred, II·luminem l'escena del crim, Reaccions en petita escala i Identificació d'analgèsics per cromatografia en capa fina.

Més fotos a l'interior.

Comunitat: Dilluns 8 de febrer: festiu de lliure disposició

Enviada per pilar el 01/Feb/2016 - 22:42

Festiu de lliure disposició:

El proper dilluns 8 de febrer serà un dia festiu per a tots els centres educatius de Lliçà d'Amunt.

Tal i com va aprovar al maig el Consell Escolar Municipal, el 2 de novembre, el 7 de desembre, el 8 de gener, el 8 de febrer, el 29 d'abril i el 2 de maig seran els dies de lliure disposició per a aquest curs per a tots els centres educatius del municipi.

Comunitat: Proves obtenció GESO per a majors de 18 anys

Enviada per pilar el 31/Gen/2016 - 22:13

Proves per a l’obtenció del graduat en ESO per a majors de 18 anys:

Durant el mes de març es realitzaran les proves per a l'obtenció del graduat en ESO per als alumnes que no el vau obtenir el curs passat i compliu els requisits següents:

- Tenir 18 anys o complir-los dins l'any 2016.

- Haver finalitzat l'ESO el curs 2013-2014 o 2014-2015 i no tenir més de cinc matèries pendents.

Les sol·licituds es poden presentar de l'1 al 15 de febrer a la secretaria del centre (calendari del procés).

A dins de la notícia podeu trobar els continguts mínims i criteris d'avaluació de cada matèria.

Comunitat: 100 anys del Cor Claverià L'Aliança

Enviada per pilar el 29/Gen/2016 - 00:01

Centenari del Cor Claverià L'Aliança.

Aquest any 2016 l’entitat cultural COR CLAVERIÀ L’ALIANÇA celebra 100 ANYS de trajectòria en el món del cant coral al nostre municipi.

Per la seva tasca ininterrompuda i impecable en la vida cultural de Lliçà d'Amunt al llarg d'aquests 100 anys, l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt presentarà la candidatura per a què la Generalitat de Catalunya li concedeixi la distingida Creu de Sant Jordi.

Si tu també vols adherir-te i donar el teu recolzament a la petició, pots adherir-te a la campanya de recollida de signatures de suport en aquest enllaç.

De l'Orfeó Llissaní (1916) al Cor Claverià L'Aliança (2016)

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Aquesta setmana...

Mes anterior Febrer 2016 Mes següent