Departament d'Ensenyament

Contrasenya

Qui hi ha?

1 usuari/ària registrat i 5 convidats anònims estan en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Comunitat: Reunió informativa: itineraris de 4t

Enviada per pilar el 17/Abr/2015 - 20:28

Reunió informativa adreçada a pares i mares de 3r d'ESO:

El dilluns 27 d'abril us volem oferir una reunió en la que us explicarem el currículum de 4t d’ESO i els diferents itineraris que els vostres fills i filles poden escollir a 4t per tal de completar la seva formació:

- Matèries obligatòries

Matèries optatives

Projecte de recerca...

La reunió serà a les 18 h.

Us hi esperem!

Banc de Sang: 2n de Batxillerat Científic

Enviada per pilar el 14/Abr/2015 - 23:26

Visita al Banc de Sang i Teixits.

El dimarts 14 d'abril els alumnes de 2n de Batxillerat Científic, acompanyats pels professors Roger i Jordi, han visitat el Banc de Sang i Teixits a Barcelona.

La visita, organitzada des de la matèria de Biologia, ha estat molt interessant i profitosa; entre d'altres els han explicat la importància de donar sang ja que aquest gest permet salvar centenars de vides cada dia a Catalunya.

A donarsang.gencat.cat podeu veure els llocs on hi ha donació de sang.

Comunitat: 1r ESO a Sant Miquel del Fai

Enviada per pilar el 10/Abr/2015 - 16:05

1r d'ESO a Sant Miquel del Fai:

El dimecres 15 d'abril han sigut els alumnes dels grups de 1r d'ESO A, B i C els que han pogut visitar Sant Miquel del Fai.

Aprofitant les bones temperatures, els alumnes han fet el recorregut geològic des de Riells i després han gaudit de l'espai natural de Sant Miquel.

La visita de 1r D i E a l'interior de la notícia.

Comunitat: Batxibac

Enviada per pilar el 10/Abr/2015 - 00:42

Batxibac:

El curs 2015-21016 a l’Institut de Lliçà començarem a impartir* el Programa de doble titulació Batxillerat-Baccalauréat, conegut com a Batxibac, que permet obtenir la doble titulació de Batxillerat català i francès.

El currículum mixt del Batxibac està integrat pels continguts propis del batxillerat (matèries comunes, matèries de modalitat i el treball de recerca) i per uns continguts obligatoris per al coneixement de la llengua i la realitat històrica, política i cultural de França.

La preinscripció serà del 20 al 22 d'abril: tota la informació en aquest document o al web del Departament d'Ensenyament.

Comunitat: ELI: març

Enviada per pilar el 27/Mar/2015 - 14:24

A punt per les vacances arriba el número de març!

.

Primer portes endins: a la portada i a l'editorial parlem de la Jornada de Portes Obertes a l'Institut. Després, aprofitant que les portes estan obertes, les traspassem i anem a veure món: els alumnes del Cicle Formatiu, a la Fira Guia't; els alumnes de 2n de Batxillerat Social i Mixt, a veure les obres de la Mango; els alumnes del Projecte de Llengües, d'intercanvi a la Bretanya francesa; la Cristina Garcia, a practicar BMX Race; a Perelada, a conmemorar l'any Muntaner; a Barcelona, a fer la ruta del Quixot; al bosc, a practicar l'enduro...

Si tanta activitat et fa venir gana, podem traspassar les portes de la cuina i preparar bacallà amb ou dur i panses.

.

A més, a la pàgina de medi ambient, tot sobre les abelles.

Institut de Lliçà

Enviada per pilar el 25/Mar/2015 - 11:30

Totes les persones que formem la comunitat educativa de l'Institut de Lliçà volem donar el nostre condol per les víctimes de l'accident aeri.

Per als alumnes, professorat i famílies de l'Institut Giola, de Llinars del Vallès, tot el nostre recolzament i suport.

Comunitat: Intercanvi 2015

Enviada per pilar el 21/Mar/2015 - 00:21

Intercanvi a la Bretanya, 2015:

Dijous, Rennes.

Pel matí els havien preparat un joc de pistes. La pluja ha aparegut però això no ha alterat els plans previstos.

Per la tarda, visita al Parlament.

Més a l'interior de la notícia.

Comunitat: Websalpunt.cat

Enviada per pilar el 21/Mar/2015 - 00:23

Websalpunt.cat, 5a edició:

Alguns alumnes del CF de Sistemes Microinformàtics han presentat els seus projectes a la 5a edició del concurs de pàgines web Websalpunt.cat.

La votació popular s'inicia avui dia 20 de març i es tancarà el dia  25 de març del 2015 a les 17:00 (per poder votar els webs participants al concurs, s'ha de fer des de: http://websalpunt.cat/concursants/).

Les webs que repsenten a l'Ins de Lliçà són:

Ja els podeu ajudar amb els vostres vots!

El dia 23 d'abril es publicaran els webs finalistes.

Comunitat: Xerrada Jaume Alsina

Enviada per pilar el 20/Mar/2015 - 14:55

Xerrada - Col·loqui del senyor Jaume Alsina- Enginyer Industrial i Conseller Delegat d'Encofrados J. Alsina i Grup Alsina.

El dijous 19 de març el Sr. Jaume Alsina va oferir dues xerrades-col.loqui als alumnes de Batxillerat i de Cicles Formatius dins les àrees d'Empresa i FOL. L'objectiu de l'activitat era presentar el món de l'empresa i la feina dels empresaris als estudiants, gràcies al programa Escola i Empresa

Durant la sessió el Sr. Alsina va explicar la seva vivència personal i, amb la participació de l'alumnat, va saber transmetre els valors que calen per gestionar i dirigir les empreses.

Comunitat: CF i 2T: visita al CNM (UAB)

Enviada per pilar el 18/Mar/2015 - 22:57

Visita al Centre Nacional de Microelectrònica de la UAB:

El dimarts 17 els alumnes del CF de Sistemes Microinformàtics i els alumnes de 2n de Batxillerat Tecnològic van visitar el Centre Nacional de Microelectrònica de la UAB.

Després d'assistir a una xerrada sobre la recerca, el desenvolupament, l'educació i la formació aplicats en micro i nanotecnologies, van poder visitar la sala blanca on duen a terme la fabricació dels micro i nanoxips dels seus projectes.

A continuació van visitar un petit museu on tenen les diferents màquines que han anat utilitzant en la sala blanca pel disseny i fabricació de xips.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Aquesta setmana...

MOODLE2/Cursos disponibles al Moodle

No estàs matriculat/da a cap curs.

Mes anterior Abril 2015 Mes següent
    Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg