VI Lectura de Textos Clàssics relacionats amb els monstres de Harry Potter

El dissabte 16  de desembre tindrà lloc a Empúries la VI Lectura de Textos Clàssics Anna M. Saurí Font, nom de la professora de clàssiques que va impulsar aquesta activitat i la va portar a terme les quatre primeres edicions,  conjuntament amb la llibreria Vitel·la de l’Escala.

Enguany, coincidint amb els 20 anys de la primera publicació del llibre inicial de la saga de Harry Potter, la lectura dels textos serà dels referents de la mitologia grecollatina en els monstres d’aquests llibres de J.K. Rowling.                                                                    Es tracta d’una activitat conjunta que compta amb la participació d’alumnes de batxillerat del nostre centre i de l’institut de Torroella de Montgrí, coordinats per les seves professores actuals de clàssiques, la Jenny Triviño i la Lina Vilamitjana; també es compta amb la col·laboració de la professora de Mataró Berta Cantó i amb el suport organitzatiu de la Llibreria Vitel·la i de la biblioteca escolar de l’INS El Pedró.

La previsió d’una major afluència de públic, considerant la gran quantitat de lectors de les novel·les de Harry Potter,  ens ha portat a organitzar l’acte a la sala d’exposicions del MAC-Empúries el dissabte a les 11 del matí, per facilitar l’assistència de l’alumnat interessat, professorat i famílies.

L’activitat és oberta a tothom i l’entrada és lliure. Us hi esperem!