Xerrada: La vida i la mort (Vic Ciutat Cuidadora)

Xerrada:  “La vida i la mort”, organitzada a través de “Vic, ciutat cuidadora”. El doctor Gómez, oncòleg i expert en cures pal·liatives, ha parlat i debatut sobre el darrer tram de la vida (com fer més fàcil aquest moment a la persona, com encarar una malatia d’algú proper, com afrontar un dol…). Malgrat que és un tema sensible que, sens dubte, ens afecta a tots, en parla amb molta naturalitat i d’una manera gens dramàtica.

A la xerrada hi han assistit el alumnes de 4t d’ESO, primer i segon de batxillerat i ens han acompanyat alumnes de l’institut de Castellbisbal que han rodat un curtmetratge sobre aquest tema i ens el vénen a presentar. A més, hi haurà la presència d’una productora que està fent un programa entorn de les cures pal·liatives.