Manifest

El professorat de l’institut Jaume Callís vol manifestar el seu ferm suport als companys de la Seu d’Urgell que , investigats per un presumpte delicte d’incitació a l’odi, estan citats demà a declarar dimarts 7 de novembre. L’escola catalana és integradora i un exemple de la pluralitat i convivència . Entenem aquests esdeveniments com un qüestionament de la professionalitat de cadascun dels components de la comunitat educativa, que hem demostrat sobradament preocupar-nos pels nostres alumnes i actuar sempre amb criteris pedagògics i humans, no polítics. Desprestigiar l’educació és atacar un dels pilars de la nostra societat i perjudicar el conjunt de la població.