EXPOSITOR TEMÀTIC DEL MES D’ABRIL: EL MÓN DEL CÒMIC, LA NOVEL·LA GRÀFICA I ELS ÀLBUMS IL·LUSTRATS

Des de la biblioteca del centre s’ha iniciat una col·laboració amb la Biblioteca Joan Triadú de Vic per tal de fer expositors temàtics de forma mensual.

Després de l’èxit del primer expositor entorn les qüestions de gènere, aquest mes d’abril tindrem a la biblioteca un expositor dedicat al còmic. Més concretament, s’exposarà còmic contemporani, novel·la gràfica i àlbums il·lustrats de diferents gèneres: ciència-ficció, realisme, còmic social, etc.

Tots els exemplars estaran en préstec per a alumnes i professorat – també hi ha còmics per adults!- i s’obrirà la inscripció a dos o tres clubs de lectura en diferents nivells -depenent de les inscripcions-: un per a 1r, 2n d’ESO, un per a 3r i 4t, i un per a batxillerat i professorat.

Els títols seran aquells que els alumnes/professors escullin d’entre els exposats i les trobades per posar en comú la lectura tindran lloc durant algunes hores del pati a concretar.  Per més informació i per inscriure’s cal passar per la biblioteca abans del dia 7 d’abril atenent que la primera trobada organitzativa tindrà lloc el divendres dia 7 a la 1r hora del pati.

Imatge Expositor 2p

COM PARTICIPAR EN EL CLUB DE LECTURA:

• VOTA EL CÒMIC QUE MÉS T’AGRADI D’ENTRE ELS EXPOSATS
  • INSCRIU-TE AL CLUB DE LECTURA DONANT EL TEU NOM I CURS A LA BIBLIOTECA