Departament d'Ensenyament

Licitacions

Qui hi ha?

1 convidat/da anònim en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Nova web de centre

Enviada per xtecadmin el 12/Set/2016 - 10:05

Hem canviat d'adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.

Sereu redirigits al nou lloc en 5 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.

Calendari Proves de Setembre 2016

Enviada per santi el 06/Jul/2016 - 10:40

El dimarts, 7 de juny, la Delegació del Pirineu de la Demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) va lliurar els desens Premis COAC de Treballs de Recerca 2016 d’estudiants de batxillerat de les sis comarques de l’Alt Pirineu i l’Aran del curs 2015-2016.

Podeu veure la notícia completa al següent vincle.

Félicitations à nos élèves de français!

Enviada per santi el 20/Jun/2016 - 18:05

Félicitations à nos élèves de 3r.ESO, de 4t.ESO, de 1r. Batxillerat de français et du CAFEMN (Conducció d'Activitats Físiques i Esportives en el Medi Natural) qui ont réussi les examens du Delf Scolaire nivaux A2, B1 et B2.

Les élèves sont :

3r.ESO – A2 : Elsa Barbosa Bota, Max Gasia Tost et Ares Sebastia Amat

4t.ESO – B1 : Carla Baldomà Besolí, Bernat Fernández Castellví, Aina Orteu Bosch, Anna Piqué Vidal, Josep Sala Marqués, Maurici Sentenach Berástegui, Jana Serra Sentinella, Cecília Vidal Hervàs et Vicenç Zurriaga Garcia.

1r.Batxillerat – B2 : Blanca de Moner Rafel, Clara Isus Badia et Tània Roqué Barroso.

CAFEMN (Conducció d'Activitats Físiques i Esportives en el Medi Natural): Jan Larrue Domènech.

Courage pour l'année prochaine !

Informa: Julia Benito Marcos, Lourdes Casals Cervós i Pilar Oliveres. Departament de llengües estrangeres (Francès)

L'art viu!

Enviada per santi el 20/Jun/2016 - 14:00

L'art viu!
Un espectacle teatral on els quadres cobren vida
Ja podeu veure la gravació de l'última representació del grup de teatre extraescolar de l'INS Hug Roger III. Aquest cop, els nostres actors i actrius han donat vida a algunes de les obres pictòriques més conegudes arreu del món, això sí, amb el seu particular sentit de l'humor.
Felicitem a tots els components del grup per la seva magnífica participació i els engresquem a continuar fent teatre plegats perquè, com deia Peter Brook:
"Quan el teatre és necessari, no hi ha res més necessari"

Informa: Ana Gutiérrez

Noticia publicada al Pallars Digital sobre una activitat realitzada amb els alumnes de 3r d'ESO

Ho trobareu al següent vincle:

Informa: Carme Schouten

BOSC DEL GERDAR

Enviada per mcolom el 01/Jun/2016 - 18:50

BOSC DEL GERDAR

El passat dilluns, dia 23 de maig, els alumnes de 2n ESO van visitar el Bosc del Gerdar per estudiar l’ecosistema de l’avetosa. Els van acompanyar les professores del Camp d’Aprenentatge de les Valls d’Àneu que els van explicar les característiques principals per reconèixer dels avets, com mesurar l’alçada d’un arbre, van visitar una trampa de pèl d’ós, van identificar cants d’ocells...
A la tarda al laboratori del Camp van observar líquens i molses amb un microscopi i una lupa binocular. S’ho van passar molt bé!

Informa: Melania Cabello

Olimpíades d’Economia a Lleida

Enviada per mcolom el 01/Jun/2016 - 18:38

Olimpíades d’Economia a Lleida

El passat 24 de maig l’alumna de 2n de Batxillerat Marta Moreno, acompanyada de la professora d’Economia d’Empresa Carme Serrano, va assistir a la fase local de les Olimpíades d’Economia a Lleida.
Aquestes Olimpíades es realitzen a la Universitat de Lleida des del curs 2014/2015 i conjuntament a diferents universitats del territori català.
Les tres persones classificades podran participar a la fase estatal que aquest any es durà a terme a Valladolid.
Desitgem molta sort a la Marta i la felicitem per la iniciativa de voler participar en aquestes Olimpíades representant el nostre centre Hug Roger III.

Informa: Carme Serrano

Activitat d'emprenedoria

Enviada per mcolom el 28/Mai/2016 - 17:36

Activitat d'emprenedoria

Aquest final de curs els alumnes de 3r d'Emprenedoria posen en marxa els seus projectes de"negoci" els dijous. Tres dijous de parades amb productes diversos".Podeu comprar tires per a paneres, comprar clauers i polseres, broquetes de fruita fresca o batuts de diferents sabors. Us hi esperem!  (Dates: 19 i 26 de maig i 2 de juny).

Informa: Isabel Banderas

Activitats dels alumnes de conducció

Enviada per mcolom el 28/Mai/2016 - 17:32

Activitats dels alumnes de conducció

Després de tot un curs formant-se, els alumnes de 1r de CAFEMN (Conducció d'Activitats Físiques i Esportives en el Medi Natural) ja estan preparats per realitzar activitats amb grups posant en pràctica tot allò que han après.

Aquest mes de maig han fet de monitors als alumnes de 2n d'ESO en la seva sortida de BTT i de caiac. També han realitzat una jornada de caiac amb l'alumnat de la UEC de Tremp.

Informen: Jan Cano i Pau Clotet

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

ATENCIÓ
Des del 15 de juliol de 2016, aquest espai només permet visualitzar-ne els continguts existents per facilitar-ne el trasllat, però no és possible afegir-ne de nous.
L'espai es tancarà de forma definitiva el dia 2 de novembre
Més informació.