Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

2 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Grup de teatre de l'INS Hug Roger III

Enviada per mcolom el 23/Gen/2015 - 10:27

Grup de teatre de l'INS Hug Roger III

Ara que ja han passat uns dies des de l'estrena de l'últim espectacle del grup de teatre de l'institut, volem compartir amb vosaltres un recull de fotografies de l'acte. Aprofitem per agrair-vos el vostre suport incondicional, perquè pensem que tenim el millor públic, i per informar-vos que hem començat amb ganes a preparar la nova obra.
Ens tornem a veure al pati de butaques!

Activitats Nadal 2014

Enviada per mcolom el 16/Gen/2015 - 13:02

Activitats de Nadal 2014

Per acomiadar l'any 2014, l'últim dia de classe a l'Institut, es van crear tallers de molt diversos tipus.

Tots en vam gaudir i vam aprendre coses diferents. Aquí teniu un petit reportatge

Informa: Ana Gutiérrez

Grup de teatre de l'institut: M'expliques un conte?

Enviada per mcolom el 14/Des/2014 - 13:56

Grup de teatre de l'institut: M'expliques un conte?

El grup de teatre de l'institut estrena el dia 18 de desembre una nova obra teatral: M'expliques un conte? Aquest curs el grup s'ha fet gran, són gairebé 70 actors i actrius amb moltes ganes de trepitjar l'escena. Us convidem a tots a l'espectacle i aprofitem per desitjar-vos un molt bon Nadal!

Ninot amb material reciclat

Enviada per mcolom el 04/Des/2014 - 09:26

Ninot amb material reciclat

Com cada any els alumnes de 4t d'ESO que fan la matèria de Visual  i plàstica han decorat l'Institut. Aquest any han volgut donar exemple a l'hora de reciclar construint un ninot de neu amb llaunes recollides de la deixalleria de Sort.

Informa: Alícia Romeu

Butaca amb llaunes

Enviada per mcolom el 04/Des/2014 - 09:19

Butaca amb llaunes

Després de 2 mesos i mig ja tenim acabada la butaca feta pels alumnes de dibuix tècnic de 2n de batxillerat i en especial per el Llorenç. Esperem que us agradi.

Informa: Alícia Romeu

Concurs literari intercomarcal "Anton Navarro"

Enviada per mcolom el 02/Des/2014 - 10:55

Concurs literari intercomarcal "Anton Navarro"

El diumenge 30 de novembre va tenir lloc a Sort el lliurament de premis del Concurs literari intercomarcal Anton Navarro. Enguany, un alumne de l'INS Hug Reger III, Max Gasia, ha estat el guayador de la categoria D, on participaven alumnes de 1r i 2n d'ESO dels centres educatius del Pallars Sobirà, el Pallars Jussà i l'Alta Ribagorça.  Felicitem al Max pel premi i us convidem a llegir el seu relat, El viatge fantàstic de la Murga:

El viatge fantàstic de la Murga

Informa: Ana Gutiérrez (Un munt de lectures. Biblioteca del centre)

Intercanvi Céret - Sort 2014

Enviada per mcolom el 24/Nov/2014 - 20:14

Intercanvi Céret - Sort 2014

Un any més els nostres alumnes de 3r. i 4t. d'ESO de francès han participat a l'intercanvi que fem amb el Collège Jean Amade de Céret a França.

Els alumnes de Céret ens visitaran a l'abril. Els esperem.

Informen: Gemma Domenech i Julia Benito

Concurs Generación Euro

Enviada per mcolom el 20/Nov/2014 - 10:51

Concurs Generación Euro

Les alumnes de l'assignatura d'Economia de 2n de Batxillerat, Alba Bigordà, Mariona Cotonat, Ares Delamoga, Clàudia Sebastia i Edna Tarrado, han participat al concurs Generación Euro, organitzat pel Banc Central Europeu. Aquest certamen pretén aprofundir en els coneixements sobre política monetària portada a terme a la zona Euro.

Les 5 del Pallars han superat amb èxit la primera part (100% de puntuació), on només es classificaven 20 equips de tot l'Estat Espanyol. Ara es preparen amb moltes ganes per començar la segona fase.

Informa: Cristina Badia Roig

En marxa la Revista digital 9 Màgic

Enviada per mcolom el 06/Nov/2014 - 10:54

En marxa la Revista digital 9 Màgic

Ja teniu aquí la revista digital 9 Màgic amb totes les noticies de l'institut i més enllà.

Podeu seguir-la a l'enllaç següent: 9 Màgic  o al que teniu en aquesta Intranet a l'apartat d'enllaços a la dreta.

Informen: Santi Flaviàn, Montse Ferrer i Miguel Colom

Anem a Barcelona: "Mar i cel", el romànic del MNAC i l'exposició "Human Bodies"

El passat 9 d'octubre vam passar el dia a Barcelona. Hi anàvem els alumnes de 3r d'ESO i els estudiants de Literatura Catalana de 2n de Batxillerat. Aquests últims han llegit l'obra de Guimerà com a lectura prescriptiva. Va ser una jornada ben atapeïda: al matí ens vam emocionar amb Mar i cel, tot un luxe d'espectacle; al migdia, vam gaudir del nostre art romànic al MNAC; a la tarda, alguns es van esgarrifar amb l'exposició Human Bodies. Vam arribar a Sort cansats però satisfets. Tant és així que alguns deien que ho hauríem de fer cada setmana (encara que no sé si les professores acompanyants hi estarien d'acord!).

Us deixem algunes imatges de l'excursió i comencem a pensar en la propera!

Informa: Ana Gutiérrez a "Un munt de lectures" (Biblioteca del centre)

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Gener 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg