Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

4 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Idiomes

Premi del Rotary Club al millor alumne de Batxillerat i Selectivitat

El Rotary Club Espot-Pallars va fer entrega de la menció honorífica i la beca al millor estudiant de 2n de Batxillerat del Pallars Sobirà, que va recaure en Guerau Marquès.

Amplieu la notícia  al pallarsdigital.cat

Informa: Santi Flaviàn

Proves de Setembre 2014 ESO

Enviada per mcolom el 17/Jul/2014 - 19:23

Proves de Setembre 2014 Batxillerat

Enviada per mcolom el 17/Jul/2014 - 19:18

Enquesta de satisfacció de les famílies

Enviada per mcolom el 03/Jul/2014 - 18:26

Benvolguts familiars d'alumnes del nostre centre,

per primer cop encetem una enquesta anònima per tal de recollir informació i obrir una via més de comunicació entre l'Institut i les famílies. Ens interessa molt que participeu, que ens digueu la vostra sincera opinió i que ens proposeu idees, consells, possibles col·laboracions, i tot el que se us acudeixi per tal de millorar i fer més efectiva la nostra tasca.

Accès a l'enquesta

Moltes gràcies

Informa: Santiago Flavián (secretari)

Activitats fi de curs 2013-14

Enviada per mcolom el 03/Jul/2014 - 17:20

Activitats fi de curs 2013-14

Fotografies i petit muntatge de vídeo de les activitats de final de curs.

Bon estiu a tots !

Muntatge vídeo: Miguel Colom

TROBADA INTEGRANTS GRUP DE TEATRE IES HUG ROGER III

Enviada per mcolom el 03/Jul/2014 - 12:06

TROBADA INTEGRANTS GRUP DE TEATRE IES HUG ROGER III

El dijous 19 de juny, els / les integrants del grup de teatre extraescolar de l’Institut vam anar al riuet per celebrar una trobada amb berenar inclòs. Va haver-hi una bona camaraderia. Bon estiu !!!

CELEBRACIÓ DEL DIA DEL MEDI AMBIENT A L’INSTITUT HUG ROGER III

Enviada per mcolom el 03/Jul/2014 - 11:38

CELEBRACIÓ DEL DIA DEL MEDI AMBIENT A L’INSTITUT HUG ROGER III

En motiu de la celebració el dia 5 de juny del Dia Mundial del Medi Ambient, l’Institut Hug Roger III ha treballat diferents aspectes mediambientals durant dues setmanes fins al final de curs.

(Mireu la notícia completa)

LES GOIATS D'AHIR

Enviada per mcolom el 06/Jun/2014 - 10:46

Les goiats d'ahir

Us oferim un recull de fotografies de l'estrena teatral de Les goiats d'ahir. Felicitem de tot cor als petits-grans actors i actrius, ni més ni menys que 36 alumnes del centre, i al nostre fidel públic, que sempre ens ha donat suport.

Que la màgia del teatre no s'esvaeixi mai!!!

Informa: Ana Gutiérrez

Second position in THE FONIX 2014

Enviada per mcolom el 04/Jun/2014 - 12:01

Second position in THE FONIX 2014

The Modern Foreign Languages Department is celebrating a recent piece of expected great news!!! The student Joep Van Noort has been awarded the second position in THE FONIX 2014.

The competition has three knockout stages. The local stage was held at each school between January and February. Then, on the 1st March the representatives of our school participated in the Regional stage. Joep was classified for the Final stage which was held in el Prat del Llobregat on Saturday 26th April.

On 9th May we were glad to learn that Joep had won the second position in his level, 1st Batxillerat. So, last Friday, 23rd May 2014 we travelled to Barcelona to attend the Award Ceremony.

Et voici une autre bonne nouvelle. Nous avons participé au Concours de Traduction, Français/Catalan, de l’Université Pompeu Fabra pour les catégories ESO et Batxillerat. Notre élève Guerau Marqués de 2n de Batx est arrivé à être finaliste. Donc, samedi 26 avril, nous sommes allés à Barcelone pour assister à la remise des prix. Nous n’avons pas gagné mais l’expérience a été très enrichissante et bravo à Guerau!

FÉLICITATIONS À TOUS LES PARTICIPANTS!
CONGRATULATIONS TO ALL THE PARTICIPANTS!!!

Informa: Departament de Llengües Estrangeres

IV CURSA POPULAR VILA COMTAL DE SORT

Enviada per mcolom el 04/Jun/2014 - 11:53

IV CURSA POPULAR VILA COMTAL DE SORT.
CROS COMARCAL DEL PALLARS SOBIRÀ

Una vintena d’alumnes de l’Institut, des de 1r de la ESO fins a 2n de Batxillerat van participar ahir 1 de juny a la 4ª edició d’aquesta carrera. També esmentar que hi ha hagut altres alumnes que han participat com a col·laboradors amb l’organització.
És una cursa oberta a tothom, grans i xics, néts i padrins.
Les distàncies a recórrer són des de 150m. fins als 5Km(1300m els de 1r i 2n de la ESO i 5000m. a partir de 15anys)
FELICITATS a tots els participants, als que van fer podi també, però sobretot a tots els que hi van participar.
Des de fora , el mèrit està en guanyar o quedar entre les primeres posicions, obtenir victòria, èxit. PERÒ NO! El mèrit és personal, la victòria és saber guanyar a les pròpies pors, incriure’s, mantenir-se en la decisió presa i finalment realitzar el recorregut. Per això, un reconeixement per a tots vosaltres.
Ànims i fins l’any que ve!

Informa: Marta Font

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Setembre 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg