Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

2 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Carnaval, Carnaval!

Enviada per mcolom el 26/Feb/2015 - 09:34

Carnaval, Carnaval!

El divendres 13 de febrer tot l’alumnat del centre va participar en les activitats dissenyades pels alumnes de 2n de Batxillerat amb motiu d’aquesta festa. Tots els cursos van preparar una actuació musical que es va exhibir aquell dia. Hem de destacar la implicació dels alumnes en l’elaboració de les disfresses i de les coreografies. En acabar, es van lliurar diferents premis a tots els cursos. Els temps ens va acompanyar i totes les activitats es van fer en un clima festiu i lúdic.

Uns dies abans, els alumnes de primer d’ESO van gaudir de la visita d’una amiga de l’alcalde del Carnaval, que els va presentar el conjunt d’activitats que hauran de fer durant el mes de març al voltant d’aquesta celebració . Si voleu llegir el discurs que els va regalar, aquí el teniu!:   http://www.slideshare.net/anagut/carnaval15

Visita a Lleida dels alumnes de 2n de Batxillerat

Enviada per mcolom el 25/Feb/2015 - 12:51

Visita a Lleida dels alumnes de 2n de Batxillerat

Els alumnes de 2n de Batxillerat van assistir el passat 14 de gener a la representació teatral El circo de las palabras, al Teatre de l’Escorxador de Lleida. L’obra està basada en la Antología de poesía española del S XX, lectura prescriptiva de 2n de Batxillerat de la matèria de llengua castellana i literatura. A més a més, a la tarda, van visitar la Seu Vella, esplèndid monument de l’arquitectura romànica-gòtica d’aquesta ciutat.
Us deixem algunes imatges de la jornada.

Informa: Ana Gutiérrez

... i ara, l'Àngel Burgas!

Enviada per mcolom el 18/Feb/2015 - 11:17

... i ara, l'Àngel Burgas!

Dimarts passat els alumnes de 1r d'ESO han rebut entussiasmats la visita d'Àngel Burgas, autor de L'Anticlub. Els ha parlat també de la nova generació de l'Anticlub: El club de la cistella, Segon trimestre i L'edat del despertar. Properament els tindreu a la biblioteca del centre!
Rosa Espot

Informa: Ana Gutiérrez (Un munt de lectures. Biblioteca del centre

Ens visita Pep Coll!

Enviada per mcolom el 09/Feb/2015 - 19:18

Ens visita Pep Coll!

El passat dimarts 3 de febrer vam tenir amb nosaltres Pep Coll, autor de molts llibres ambientats sovint a les nostres terres. Els alumnes de segon d'ESO, que el curs passat havien llegit Què farem què direm?, van tenir l'oportunitat de sentir algunes curiositats sobre aquesta novel·la, com ara que va trigar un any sencer a escriure-la, dedicant-hi 4 o 5 hores diàries i combinant aquesta tasta amb la de professor de secundària. També van poder preguntar-li tot allò que els encuriosia.

Ens va parlar de les particularitats de la feina de l'escriptor, de les dificultats del procés de l'escriptura, i va encoratjar els estudiants a escriure explicant les coses d'una manera diferent, sorprenent, desconcertant.

Moltes gràcies, Pep, i fins la propera!

Informa: Ana Gutiérrez (Un munt de lectures. Biblioteca del centre)

La new jersey

Enviada per mcolom el 03/Feb/2015 - 10:18

La new jersey

Dins de la matèria de Visual i plàstica, els alumnes de 3A d'ESO de l' Institut han pintat " la new jersey " de l'Arxiu i la porta de la classe de dibuix. Penso que ha sigut tot un èxit i em d'agrair la participació de Carmen Maria de l'Arxiu i de tots els alumnes que han participat en la decoració del Centre i del seu entorn. Esperem que això només sigui el començament d'un seguit d'actuacions que han de servir per arreglar i millor tant el Centre com els voltants.

Grup de teatre de l'INS Hug Roger III

Enviada per mcolom el 23/Gen/2015 - 10:27

Grup de teatre de l'INS Hug Roger III

Ara que ja han passat uns dies des de l'estrena de l'últim espectacle del grup de teatre de l'institut, volem compartir amb vosaltres un recull de fotografies de l'acte. Aprofitem per agrair-vos el vostre suport incondicional, perquè pensem que tenim el millor públic, i per informar-vos que hem començat amb ganes a preparar la nova obra.
Ens tornem a veure al pati de butaques!

Activitats Nadal 2014

Enviada per mcolom el 16/Gen/2015 - 13:02

Activitats de Nadal 2014

Per acomiadar l'any 2014, l'últim dia de classe a l'Institut, es van crear tallers de molt diversos tipus.

Tots en vam gaudir i vam aprendre coses diferents. Aquí teniu un petit reportatge

Informa: Ana Gutiérrez

Grup de teatre de l'institut: M'expliques un conte?

Enviada per mcolom el 14/Des/2014 - 13:56

Grup de teatre de l'institut: M'expliques un conte?

El grup de teatre de l'institut estrena el dia 18 de desembre una nova obra teatral: M'expliques un conte? Aquest curs el grup s'ha fet gran, són gairebé 70 actors i actrius amb moltes ganes de trepitjar l'escena. Us convidem a tots a l'espectacle i aprofitem per desitjar-vos un molt bon Nadal!

Ninot amb material reciclat

Enviada per mcolom el 04/Des/2014 - 09:26

Ninot amb material reciclat

Com cada any els alumnes de 4t d'ESO que fan la matèria de Visual  i plàstica han decorat l'Institut. Aquest any han volgut donar exemple a l'hora de reciclar construint un ninot de neu amb llaunes recollides de la deixalleria de Sort.

Butaca amb llaunes

Enviada per mcolom el 04/Des/2014 - 09:19

Butaca amb llaunes

Després de 2 mesos i mig ja tenim acabada la butaca feta pels alumnes de dibuix tècnic de 2n de batxillerat i en especial per el Llorenç. Esperem que us agradi.

Informa: Alícia Romeu

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Febrer 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg