Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

0 usuaris registrats i 2 usuaris anònims connectats

Sou un convidat/da anònim.

Idiomes

Sant Jordi 2014

Enviat per mcolom el Dimecres, 23 de Abril de 2014 a les 10:39

Sant Jordi 2014

TROBADA ESPORTIVA SORT-ESTERRI D’ÀNEU

Enviat per mcolom el Dimarts, 08 de Abril de 2014 a les 20:09

TROBADA ESPORTIVA SORT-ESTERRI D’ÀNEU

El passat dijous 26 de març, i en el marc del Pla d'Esport a l'Escola, va tenir lloc al poliesportiu “Els Til.lers”de Sort una trobada esportiva entre el nostre centre i el SES Morelló d’Esterri. Es van realitzar tres partits:

• voleibol mixte
  • futbol sala masculí
  • futbol sala femení

La valoració de l’activitat ha estat molt positiva i esperem realitzar properes trobades més endavant.

Informa: Mingo Sarradell

Visita a les botigues museu de Salàs de Pallars

Enviat per mcolom el Dijous, 03 de Abril de 2014 a les 19:24

Visita a les botigues museu de  Salàs de Pallars

El passat divendres 14 de març els alumnes de 3r d'ESO de l'Institut van anar a Salàs de Pallars a visitar les botigues museu. Aquesta sortida va estar organitzada pel Departament de Socials per conèixer com era l'antic comerç en una localitat rural del Prepirineu. La visita va estar guiada pel "Sisco", professor jubilat d'Història i impulsor de les botigues museu. Creiem que la visita va agradar molt i va ser molt interesant.

Informa: Alícia Romeu

Olimpiades el Flamicell de la Pobla de Segur

Enviat per mcolom el Dimecres, 02 de Abril de 2014 a les 11:36

Olimpiades el Flamicell de la Pobla de Segur

El 15 de març es van celebrar les Olimpiades el Flamicell de la Pobla de Segur. Van participar una vintena d' alumnes del Centre acompanyats per la professora Marta Font i Mingo Serradell.

Informa: Alícia Romeu

Invesjove

Enviat per mcolom el Dimecres, 02 de Abril de 2014 a les 11:20

Invesjove

La setmana passada va tenir lloc la setena jornada Invesjove, on els alumnes de 2n de Batxillerat de diferents instituts pirinencs van exposar i compartir els seus treballs de recerca. Aquest any la jornada s'ha celebrat a l'institut de La Pobla de Segur, i s'han presentat dotze treballs de temàtiques diverses. Els ponents han estat alumnes de Tremp, La Pobla de Segur, Sort i Vielha, i han tingut com a públic tots els estudiants de 1r de Batxillerat d'aquests centres.

Podeu veure un resum de la jornada en aquest vídeo a la pàgina de la Biblioteca del centre: http://unmuntdelectures.blogspot.com.es/2014/03/vii-jornada-invesjove.html

Informa: Ana María Gutiérrez

Sortida a Les Vernedes

Enviat per mcolom el Dilluns, 24 de Març de 2014 a les 20:49

Sortida a Les Vernedes

El passat divendres 14 de març, vam fer una sortida a Les Vernedes amb els alumnes de CTMA de batxillerat.
A part d’estudiar el curs del riu: meandres, ventall al•luvial i les roques que s’hi poden trobar, vam poder observar com accions antròpiques, estan artificialitzant, la llera del riu, cada vegada més. Tot i això, vam poder disfrutar d’una bonica caminada gaudint d’un dia esplèndid.
Informa: Dolors Guixa

mural 8 de març

Enviat per mcolom el Dijous, 06 de Març de 2014 a les 14:13

Veure8 de març dia de la dona

Algunes dones que van fer història....

....sí, sí, només algunes perquè hi ha hagut centenars, d'èpoques diferents i nacionalitats diverses: científiques, artistes, polítiques, pensadores,... Trobareu a faltar molts noms, però no hi hauria prou espai per incloure les seves biografies. Per totes elles i totes nosaltres,

FELIÇ DIA DE LA DONA

Veure notícia completa per mirar els detalls

Mural a l'entrada de l'Institut fet pels alumnes de 2n d'ESO

Orientació alumnes de 4t. d'ESO

Enviat per mcolom el Dijous, 27 de Febrer de 2014 a les 12:33

Nou document d'orientació pels alumnes de 4t. d'ESO

Si feu clic a l'apartat ESO del menú d'Estudis, sortirà aquesta pàgina on podeu veure el nou document d'orientació pels alumnes de 4t. d'ESO: "Orientacions 4t. d'ESO".

Informa: Carles Farré

7è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2014)

Enviat per mcolom el Diumenge, 23 de Febrer de 2014 a les 09:57

7è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2014)

Aquest any hem tornat a participar al 7è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2014). El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

Els finalistes al nostre centre són Max Gasia Tost (1r ESO), Josep Sala Marqués (2n ESO), Maria Querol Canut (3r ESO), Emma Sebastia Sarroca (4t ESO), Joep Van Noort (1r Batxillerat) i Laura Canut Tomàs (2n Batxillerat). El dissabte 1 de març ens representaran a la fase territorial que es durà a terme a Lleida. Desitgem tinguin molta sort!!

Good luck to all of you! Modern

Informa: Foreign Languages Department

PROVES DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES A 4t d’ESO

Enviat per mcolom el Divendres, 14 de Febrer de 2014 a les 10:03

PROVES DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES A 4t d’ESO

Els propers dies 19 i 20 de febrer, l’alumnat de 4t d’ESO realitzarà les proves diagnòstiques de competències bàsiques de diferents matèries.
L’horari establert per aquests dos dies és el següent:

Informa: Equip Directiu

Page 1 / 14 (1 - 10 of 139 Total) Next Page Last Page