Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

3 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Grup de teatre de l'institut: M'expliques un conte?

Enviada per mcolom el 14/Des/2014 - 13:56

Grup de teatre de l'institut: M'expliques un conte?

El grup de teatre de l'institut estrena el dia 18 de desembre una nova obra teatral: M'expliques un conte? Aquest curs el grup s'ha fet gran, són gairebé 70 actors i actrius amb moltes ganes de trepitjar l'escena. Us convidem a tots a l'espectacle i aprofitem per desitjar-vos un molt bon Nadal!

Informa: Ana Gutiérrez

Ninot amb material reciclat

Enviada per mcolom el 04/Des/2014 - 09:26

Ninot amb material reciclat

Com cada any els alumnes de 4t d'ESO que fan la matèria de Visual  i plàstica han decorat l'Institut. Aquest any han volgut donar exemple a l'hora de reciclar construint un ninot de neu amb llaunes recollides de la deixalleria de Sort.

Informa: Alícia Romeu

Butaca amb llaunes

Enviada per mcolom el 04/Des/2014 - 09:19

Butaca amb llaunes

Després de 2 mesos i mig ja tenim acabada la butaca feta pels alumnes de dibuix tècnic de 2n de batxillerat i en especial per el Llorenç. Esperem que us agradi.

Informa: Alícia Romeu

Concurs literari intercomarcal "Anton Navarro"

Enviada per mcolom el 02/Des/2014 - 10:55

Concurs literari intercomarcal "Anton Navarro"

El diumenge 30 de novembre va tenir lloc a Sort el lliurament de premis del Concurs literari intercomarcal Anton Navarro. Enguany, un alumne de l'INS Hug Reger III, Max Gasia, ha estat el guayador de la categoria D, on participaven alumnes de 1r i 2n d'ESO dels centres educatius del Pallars Sobirà, el Pallars Jussà i l'Alta Ribagorça.  Felicitem al Max pel premi i us convidem a llegir el seu relat, El viatge fantàstic de la Murga:

El viatge fantàstic de la Murga

Informa: Ana Gutiérrez (Un munt de lectures. Biblioteca del centre)

Intercanvi Céret - Sort 2014

Enviada per mcolom el 24/Nov/2014 - 20:14

Intercanvi Céret - Sort 2014

Un any més els nostres alumnes de 3r. i 4t. d'ESO de francès han participat a l'intercanvi que fem amb el Collège Jean Amade de Céret a França.

Els alumnes de Céret ens visitaran a l'abril. Els esperem.

Informen: Gemma Domenech i Julia Benito

Concurs Generación Euro

Enviada per mcolom el 20/Nov/2014 - 10:51

Concurs Generación Euro

Les alumnes de l'assignatura d'Economia de 2n de Batxillerat, Alba Bigordà, Mariona Cotonat, Ares Delamoga, Clàudia Sebastia i Edna Tarrado, han participat al concurs Generación Euro, organitzat pel Banc Central Europeu. Aquest certamen pretén aprofundir en els coneixements sobre política monetària portada a terme a la zona Euro.

Les 5 del Pallars han superat amb èxit la primera part (100% de puntuació), on només es classificaven 20 equips de tot l'Estat Espanyol. Ara es preparen amb moltes ganes per començar la segona fase.

Informa: Cristina Badia Roig

En marxa la Revista digital 9 Màgic

Enviada per mcolom el 06/Nov/2014 - 10:54

En marxa la Revista digital 9 Màgic

Ja teniu aquí la revista digital 9 Màgic amb totes les noticies de l'institut i més enllà.

Podeu seguir-la a l'enllaç següent: 9 Màgic  o al que teniu en aquesta Intranet a l'apartat d'enllaços a la dreta.

Informen: Santi Flaviàn, Montse Ferrer i Miguel Colom

Anem a Barcelona: "Mar i cel", el romànic del MNAC i l'exposició "Human Bodies"

El passat 9 d'octubre vam passar el dia a Barcelona. Hi anàvem els alumnes de 3r d'ESO i els estudiants de Literatura Catalana de 2n de Batxillerat. Aquests últims han llegit l'obra de Guimerà com a lectura prescriptiva. Va ser una jornada ben atapeïda: al matí ens vam emocionar amb Mar i cel, tot un luxe d'espectacle; al migdia, vam gaudir del nostre art romànic al MNAC; a la tarda, alguns es van esgarrifar amb l'exposició Human Bodies. Vam arribar a Sort cansats però satisfets. Tant és així que alguns deien que ho hauríem de fer cada setmana (encara que no sé si les professores acompanyants hi estarien d'acord!).

Us deixem algunes imatges de l'excursió i comencem a pensar en la propera!

Informa: Ana Gutiérrez a "Un munt de lectures" (Biblioteca del centre)

Comença el grup de Teatre

Enviada per mcolom el 05/Oct/2014 - 09:57

Comença el grup de Teatre

El grup de teatre de l’ Institut ha començat la seva marxa. Enguany som més de 60 actors i actrius de tots els cursos delerosos de trepitjar l’escenari.
Per Nadal farem un espectacle molt dinàmic i divertit perquè… I no diem res més.
Veniu a veure’ns i traureu l’entrellat !!!!!!

"Un pueblo que no ayuda y no fomenta su teatro, si no está muerto, está moribundo" - Federico García Lorca

Informa: Ana Gutiérrez

Segell de reconeixement per la Biblioteca de l'Institut

Enviada per mcolom el 03/Oct/2014 - 10:09

Segell de reconeixement per la Biblioteca de l'Institut

Ja tenim un segell "Buenas Prácticas Iberoamericanas Leer.es”!

El nostre projecte De la novel·la al teatre: Alícia al país de les meravelles ha estat distingit amb el segell "Buena Práctica Iberoamericana Leer.es" del mes de setembre. Estem més que contents d'haver obtingut aquest reconeixement, que ens impulsa a continuar treballant amb energia pel foment de la lectura.

En aquest blog ja ens vam fer ressó de l'activitat, però no obstant això us remetem a la publicació que ha fet el Centro Virtual Leer.es, al seu lloc web:

Finalment, volem agrair a tots els alumnes de 3r d'ESO la participació i l'implicació en el projecte, perquè ells van ser els únics i veritables protagonistes!:
Informa: Ana Gutiérrez.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Desembre 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg