Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

5 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Intercanvi Céret - Sort 2014

Enviada per mcolom el 24/Nov/2014 - 20:14

Intercanvi Céret - Sort 2014

Un any més els nostres alumnes de 3r. i 4t. d'ESO de francès han participat a l'intercanvi que fem amb el Collège Jean Amade de Céret a França.

Els alumnes de Céret ens visitaran a l'abril. Els esperem.

Informen: Gemma Domenech i Julia Benito

Concurs Generación Euro

Enviada per mcolom el 20/Nov/2014 - 10:51

Concurs Generación Euro

Les alumnes de l'assignatura d'Economia de 2n de Batxillerat, Alba Bigordà, Mariona Cotonat, Ares Delamoga, Clàudia Sebastia i Edna Tarrado, han participat al concurs Generación Euro, organitzat pel Banc Central Europeu. Aquest certamen pretén aprofundir en els coneixements sobre política monetària portada a terme a la zona Euro.

Les 5 del Pallars han superat amb èxit la primera part (100% de puntuació), on només es classificaven 20 equips de tot l'Estat Espanyol. Ara es preparen amb moltes ganes per començar la segona fase.

Informa: Cristina Badia Roig

En marxa la Revista digital 9 Màgic

Enviada per mcolom el 06/Nov/2014 - 10:54

En marxa la Revista digital 9 Màgic

Ja teniu aquí la revista digital 9 Màgic amb totes les noticies de l'institut i més enllà.

Podeu seguir-la a l'enllaç següent: 9 Màgic  o al que teniu en aquesta Intranet a l'apartat d'enllaços a la dreta.

Informen: Santi Flaviàn, Montse Ferrer i Miguel Colom

Anem a Barcelona: "Mar i cel", el romànic del MNAC i l'exposició "Human Bodies"

El passat 9 d'octubre vam passar el dia a Barcelona. Hi anàvem els alumnes de 3r d'ESO i els estudiants de Literatura Catalana de 2n de Batxillerat. Aquests últims han llegit l'obra de Guimerà com a lectura prescriptiva. Va ser una jornada ben atapeïda: al matí ens vam emocionar amb Mar i cel, tot un luxe d'espectacle; al migdia, vam gaudir del nostre art romànic al MNAC; a la tarda, alguns es van esgarrifar amb l'exposició Human Bodies. Vam arribar a Sort cansats però satisfets. Tant és així que alguns deien que ho hauríem de fer cada setmana (encara que no sé si les professores acompanyants hi estarien d'acord!).

Us deixem algunes imatges de l'excursió i comencem a pensar en la propera!

Informa: Ana Gutiérrez a "Un munt de lectures" (Biblioteca del centre)

Comença el grup de Teatre

Enviada per mcolom el 05/Oct/2014 - 09:57

Comença el grup de Teatre

El grup de teatre de l’ Institut ha començat la seva marxa. Enguany som més de 60 actors i actrius de tots els cursos delerosos de trepitjar l’escenari.
Per Nadal farem un espectacle molt dinàmic i divertit perquè… I no diem res més.
Veniu a veure’ns i traureu l’entrellat !!!!!!

"Un pueblo que no ayuda y no fomenta su teatro, si no está muerto, está moribundo" - Federico García Lorca

Informa: Ana Gutiérrez

Segell de reconeixement per la Biblioteca de l'Institut

Enviada per mcolom el 03/Oct/2014 - 10:09

Segell de reconeixement per la Biblioteca de l'Institut

Ja tenim un segell "Buenas Prácticas Iberoamericanas Leer.es”!

El nostre projecte De la novel·la al teatre: Alícia al país de les meravelles ha estat distingit amb el segell "Buena Práctica Iberoamericana Leer.es" del mes de setembre. Estem més que contents d'haver obtingut aquest reconeixement, que ens impulsa a continuar treballant amb energia pel foment de la lectura.

En aquest blog ja ens vam fer ressó de l'activitat, però no obstant això us remetem a la publicació que ha fet el Centro Virtual Leer.es, al seu lloc web:

Finalment, volem agrair a tots els alumnes de 3r d'ESO la participació i l'implicació en el projecte, perquè ells van ser els únics i veritables protagonistes!:
Informa: Ana Gutiérrez.

Reunió de mares i pares

Enviada per mcolom el 30/Set/2014 - 17:04

Reunió de mares i pares

Dimarts 30 de setembre reunió de mares i pares d'alumnes d'ESO, Batxillerat i Cicle Formatiu d'Administratiu i Informàtica.

- 19 h. Mares i Pares d'alumnes de 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i Cicle Formatiu d'Administratiu i Informàtica

- 20 h. Mares i Pares d'alumnes de 1r i 2n d'ESO.

Lloc: Sala Polivalent de l'Institut Hug Roger III

Us hi esperem!!!

Projecte 2n. Batxillerat Dibuix

Enviada per mcolom el 23/Set/2014 - 17:32

Projecte 2n. Batxillerat Dibuix

Grup de Teatre de l'INS Hug Roger III

Enviada per mcolom el 22/Set/2014 - 11:57

Grup de Teatre de l'INS Hug Roger III

Tornem a classe!

Enviada per mcolom el 15/Set/2014 - 19:35

Tornem a classe!

Avui, 15 de setembre, s'inicien de nou les classes.

Els primers dies són excitants, i estem delerosos de retrobar-nos amb companys i amics. Us desitgem un molt bon inici de curs, carregat de nous sabers i experiències. I recordeu que:

“La finalitat de l'educació és augmentar la probabilitat que succeeixi allò que volem"

José Antonio Marina

De la web "Un munt de lectures", web de la biblioteca de l'Institu.

Informa: Ana Gutiérrez.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Novembre 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg