FEM TEATRE

UN ÁNGEL EN EL PATIO

Els alumnes de 2n CD han estrenat l’obra Un ángel en el patio, inspirada en un conte de Gabriel García Márquez. Com a pròleg, hem incorporat una peça breu de Sanchís Sinisterra. . L’activitat teatral es desenvolupa en el marc de l’optativa de castellà (Profesora: Teresa Claramunt). Es tracta d’un drama en el qual es reflexiona sobre la diversitat, sobre la relació amb els que ens semblen diferents, sobre l’acceptació dels que no pertanyen a la nostra cultura. Un llenguatge de vegades absurd, elements simbólics, una  escenografía minimalista, màscares, jocs de llums, teatre d’ombres i música caracteritzen aquest muntatge. Els alumnes també han col·laborat en la redacció dels diàlegs, especialment  Izarbe Hoces i Víctor Cuadrado. No cal dir que la experiència ha estat molt intensa ja que l’exercici  teatral ens proporciona reptes engrescadors.