Activitat Intercicles: Sortida cohesió PFI sanitari i TCAI.

Activitat Intercicles: Sortida cohesió PFI d’Auxiliar de centres Sanitaris i CFGM en Cures d’Auxiliar d’Infermeria.

L’alumnat ha realitzat una sortida de cohesió i formativa a l’Institut Guttmann.
Una excel·lent oportunitat per a l’alumnat per a conèixer aquesta institució ,referent internacional en neurorehabilitació . Durant la sortida l’alumnat de CFGM en Cures d’Auxiliar d’Infermeria ha informat els seus companys del PFI d’Auxiliar de centres Sanitaris els aspectes més importants del CFGM d‘Atenció a les persones i de  Cures d’Auxiliar d’Infermeria.

1. Cristina

Bona tarda !!
    Els Neus nens estan a 4 de la ESO i tots dos volen fer aux enfermería .
    La meva pregunta es .. quina es la nota mitja per entrar i fer el cicle ? O podem accedir directament fen la preinscripció?
    Moltes gracies