BONES VACANCES!

L’institut romandrà tancat del divendres 20 de juliol al divendres 24 d’agost. Per a qualsevol dubte o comentari podeu adreçar-vos al correu electrònic b7002545@xtec.cat

Recordeu que podeu consultar les informacions referents a les tasques d’estiu, exàmens de recuperació i materials per al proper curs a la secció Documents i informacions per a l’alumnat.

Molt bones vacances a tothom i fins al proper curs!

FESTA DE GRADUACIÓ DE 4 ESO CURS 2017-18

El passat dijous 21 de juny, al vespre, els alumnes de 4t d’ESO van celebrar la seva graduació al gimnàs. L’acte va ser ben distret i va comptar amb discursos per part de la directora de l’institut, la Teia Galí; de la Conxita Haro, qui ho va fer en nom de tots els tutors, aprofitant també per a despedir-se com a tutora; i dels representants dels alumnes de cada classe. També hi va haver actuacions musicals dels alumnes i ball.… Llegeix més»

LLIURAMENT DE PREMIS DEL XIV CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA I PROVES CANGUR 2017-18

El passat divendres 25 de maig, a les set de la tarda, es va dur a terme al Teatre Municipal de Palafrugell la cerimònia de lliurament de premis del XIV Concurs de Fotografia Matemàtica que organitza el departament de Matemàtiques de l’institut.
Com cada any, els… Llegeix més»

CERIMÒNIA D’ENTREGA DELS PREMIS JOSEP PLA, FRANCESC ALSIUS i UN MÓN DE LECTORS

Crònica de la cerimònia d’entrega dels premis del “Concurs literari Josep Pla i Francesc Alsius”, i del concurs de fotografia “Un món de lectors” que es va dur a terme a l’aula magna de l’INS Frederic Martí Carreras, el passat divendres 27 d’abril. Crònica de Júlia Freitas, de 1r de Batxillerat C.… Llegeix més»

GUANYADORES DEL CONCURS “UN MÓN DE LECTORS” 2018