Dia de la llengua materna

Els alumnes de 3r d’ESO de l’institut participen en l’organització de les activitats del Dia de la Llengua materna que es faran a la biblioteca Vicente Aleixandre, del 20 de febrer al 3 de març.

Us animem a visitar-la

cartell-definitiu

cartell

Blas Cantó envia un missatge als nostres alumnes

Blas Cantó, cantant del grup Auryn i que actualment és un dels concursants del programa de tv ‘ Tu cara me suena’, ha dedicat unes paraules als nostres alumnes.

Gràcies Verònica, professora de música del nostre institut, per haver-ho fet possible!

Sortida 2n Batxillerat

El mes d’octubre, els alumnes de 2n de Batxillerat han visitat algunes de les meravelles que s’amaguen al Barri gòtic de Barcelona. Entre d’altres, la Catedral, el Temple d’August, el Call, l’Església de Santa Anna i la font més antiga de Barcelona.

Sortida Alumnes 2nESO – 28 octubre 2016

L’últim divendres d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO van gaudir d’un dia ple d’activitats al Parc d’aventura “El Bosc Vertical”, situat al Parc Natural del Montnegre-El Corredor. Van practicar activitats ben diverses: tirolines, una liana a uns 15 metres d’alçada, funambulisme, slakline, i… van decórrer una via en patinet per les copes dels arbres!