ROBOTEBRE

El passat 18 de maig de 2016 l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, que tenen inquietud per la robòtica i les noves tecnologies, van participar en la I Mostra de Robòtica Educativa de les Terres de l’Ebre. RobotEbre.

L’acte es va celebrar durant tot el mati als Serveis Educatius del Baix Ebre a Tortosa a l’edifici Betània.

Hi van participar uns 250 alumnes de les Terres de l’Ebre dels següents instituts i escoles:

Ins. de Tecnificació d’Amposta, Ins. Sòl de Riu d’Alcanar, Ins. Blanca d’Anjou del Perelló, Ins. Cristòfol Despuig de Tortosa, Col. Teresià de Tortosa, Ins-Esc. Daniel Mangrané de Jesús, Ins. Joaquim Bau de Tortosa, Ins. La Candelera de l’Ametlla de Mar i l’Ins. Deltebre de Deltebre.

L’acte va consistir amb els següents tallers:

• Impressió 3D. Professor Joan Nivera.
  • Hem participat a la First Lego League. Professor Jacint Lafont.
  • Mostra de projectes de robòtica, apps i treballs de recerca. Alumnat de 4t d’ESO i altres.
  • De la realitat virtual a la realitat augmentada. Professor Albert Valldepèrez.

L’acte va estar molt ben organitzat pels serveis educatius del Baix Ebre. Tot l’alumnat de tots els centres va poder fer els 4 tallers enunciats anteriorment en sessions de 35 a 40 minuts cadascun.

Una jornada força interessant i divertida per a tothom!!