El taller de robòtica arriba a la seva fi… amb exposició!

Molt llunyà ja queda el dia 2 de març en què 20 alumnes d’entre 1r, 2n i 3r d’ESO iniciaven un taller en horari extraescolar d’Introducció a la robòtica.

IMG_3004

Gràcies a Aliança Stem Barcelona, la Universitat Rovira i Virgili i el finançament de Repsol, l’alumnat ha pogut gaudir de l’oportunitat d’aprendre a programar i crear els propis robots dijous darrera dijous. Ha calgut constància, esforç, imaginació, atenció, il·lusió…  dia rere dia; però han pogut comprovar que la constància i l’esforç sempre són un bons aliats per aconseguir els objectius marcats.

Dijous 18 era l’últim dia de taller. Els alumnes havien de presentar els seus robots i explicar com ho havien fet a les seves famílies. Estaven una mica nerviosos; més que en un examen de l’insti. Calia veure la cara dels pares i mares davant les exposicions dels seus fills!!! Com també ells i elles intentaven fer anar els robots…

IMG_2974

Dos dels objectius d’STEM són promoure les vocacions científiques entre els joves i que la ciència sigui accessible a l’alumnat. Entre nosaltres ho heu aconseguit.

Només ens resta agrair a la Míriam i l’Anna la seva dedicació. L’alumnat n’ha quedat molt content. Ja sou un referent per a tots ells!

Us deixem amb un bon record!

Taller de robòtica 16-17 (exposició pares)