Acte cloenda del CAC

El passat 17 de maig l’alumnat de PFI va celebrar la cloenda del Concurs d’Aparadors en el centre cultural Els Costals de Castellbisbal. Va ser una nit plena d’emocions, on es va fer l’entrega del premi al millor aparador i lliurament d’una panera sortejada entre tots els participants. A més vam gaudir de les actuacions musicals per part (valorada en 280 euros) de l’alumnat i l’equip docent de l’institut de Castellbisbal.

IIa Diada de Llengua Catalana

El 23 d’abril es va celebrar la IIª Diada de la Llengua Catalana del nostre institut. Aquesta proposta va ser generada pel Departament de Llengües de l’Ins. Castellbisbal, i enguany s’ha pogut tornar a realitzar. Es tracta de dedicar la jornada a fer jocs lingüístics en català a tots els nivells de l’ESO i a 1r de batxillerat. Des del clàssic Penjat fins a anagrames o quinto musical d’intèrprets en català.

Tant alumnes com professorat aplicador van gaudir d’aquestes activitats lúdiques i de millora de competència idiomàtica.

Visita al Parlament de Catalunya

L’alumnat de 3r ESO hem fet una sortida de l’àrea de Socials en la qual hem visitat el Parlament, ja que prèviament hem estat estudiant el tema polític i hem analitzat la divisió de poders actual a Catalunya. Quan estàvem a l’aula ens van dividir… Llegeix més»

Setmana del timbre musical en català

Amb motiu de la IIa Diada de la Llengua Catalana que celebrarem a l’Institut el dia de St. Jordi aquests dies gaudirem de la Setmana del Timbre Musical en Català.
Si voleu descobrir tots els detalls d’aquestes melodies, no dubteu a visitar la llista del Timbre… Llegeix més»

Sortida al Parlament

Els alumnes de francès de 3r d’ESO han començat a treballar aquest curs textos redactats en passat. Per posar en pràctica els coneixements adquirits a classe, han escrit en francès una notícia sobre la sortida que van fer amb el grup classe per l’àrea de… Llegeix més»