OCEANOGRÀFIC VALÈNCIA

El 25 d’abril els alumnes de 3r ESO i els alumnes de Ciències de 1r de Batxillerat van fer una visita a l’Oceanogràfic de València. L’Oceanogràfic està situat en el complex arquitectònic avantguardista de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, constitueix… Llegeix més»

PICALLETRES

El passat dimecres, 10 d’abril, Alan Marin i Laia Gilabert acompanyats pels seus companys i companyes de 3r d’ESO van participar al concurs Picalletres a l’auditori Felip Pedrell en representació de l’Institut de Camarles. Tots dos van ser grans representats i van fer molt bon… Llegeix més»

CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA

El passat dijous, 7 de març, 5 alumnes de l’Institut van participar al Certamen de lectura en veu alta: Melisa Popov de 2n d’ESO va participar en la categoria de Timoners (alumnat d’aula d’acollida), Eva Narmantas en la de Corsaris (alumnat de 1r i 2n… Llegeix més»

CONCURS LITERARI DE SANT JORDI 2024

Els Departaments de Llengues i Llengües estrangeres de l’Institut de Camarles convoquen el Concurs literari de Sant Jordi de 2024 amb la finalitat de promoure l’ús literari del català, el castellà i de l’anglès. La data límit de llirament serà el 8 d’abril.
Consulteu les bases… Llegeix més»