La creativitat literària: Un joc per la Marta Aldomà

Marta Aldomà

Amb el nom d’un joc tradicional del carrer, Sambori, l’Òmnium cultural ha impulsat uns premis destinats a promoure i difondre l’ús del català a l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i els valors pedagògics que es treballen a cada un dels centres catalans.

Aquest premi de narrativa en català va dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans, i són els premis literaris escolars amb més participació d’Europa. Per això resulta més rellevant i destacable el segon premi obtingut per la Marta Aldomà, alumna de segon de batxillerat.

El premi va ser lliurat el divendres, 7 d’abril, a les 19 hores al Teatre l’Escorxador de Lleida, al ser la Marta participant en la demarcació de les Terres de Ponent.