30è aniversari

Els professors ens formem en Formació TEI (Tutoria entre iguals)

Dilluns 9 i 16 d’octubre els docents de l’institut realitzen una formació TEI (Tutoria entre iguals). Aquesta formació de caràcter municipal de totes les institucions d’Alella i centres educatius pretén singularitzar al poble com a centre format en resolució de conflictes i acompanyament TEI.

Elecció d’alumnes de 4t ESO que viatgen a Txèquia amb l’Erasmus + de 4t d’ESO

El dia 6 d’octubre a les 10,15 h a l’aula 33 s’ha realitzat el procediment de tria dels 6 alumnes que viatgen a Praga amb l’Erasmus + de 4t d’ESO. En aquest sorteig han participat els delegats, el professorat de 4t, la representació del Consell Escolar i la representació de l’AMPA. S’han seguit els criteris i procediment establert aixecant acta.

Eduquem en valors

Aquest matí, a les 12h, hem fet una aturada de les activitats habituals per llegir el text següent:

Davant la situació actual, l’INS Alella es vol refermar en un dels valors clau en la formació dels nostres alumnes i que consta en el Projecte Educatiu de Centre:… Llegeix més»

30è Aniversari del nostre institut!

Aquest curs que acabem de començar es compleixen 30 anys de l’inici de la nostra activitat, el setembre de 1987, com a centre educatiu de secundària a Alella i ens fa molta il·lusió celebrar-ho amb tots vosaltres.… Llegeix més»

Treball de síntesi de 4t ESO: Coneixement del medi urbà: Barcelona!

Els estudiants de 4t d’ESO realitzaran durant aquesta setmana el seu treball de síntesi relacionat amb el coneixement del medi urbà de Barcelona. Des de fa alguns anys, el centre treballa aquesta temàtica, ja que la realitat social de l’alumnat del nostre institut i … Llegeix més»

Ens conviden a l’acte de lliurament dels premis del concurs escolar Consumópolis 12 a Barcelona!

Durant els darrers mesos, estudiants de primer, segon i tercer d’ESO han participat en el Consumópolis 12 – Internet: En fas un ús responsable? organitzat per l’Escola del Consum de Catalunya de l’Agència Catalana del Consum i promogut per l’Agència Espanyola de Consum, Seguretat alimentària i Nutrició (AECOSAN).… Llegeix més»