Tast Tiana 2017.

El passat divendres 9 de juny, el CFGS de Màrqueting i Publicitat Enològics va tenir l’oportunitat de participar a la 9a edició de la mostra gastronòmica i del vi del Tast Tiana 2017.

Els assistents a la mostra van poder degustar l‘Ale Ale, vi amb empenta’, un vi elaborat pels estudiants del nostre cicle formatiu. L’Ale Ale’, un vi rosat de 2016 amb un 50% de Pansa blanca i un 50% de Cabernet Sauvignon, és fruit del projecte educatiu d’aquest cicle.

Dissabte a la tarda, a la Masia de Can Riera, es va celebrar la presentació dels vins de la DO Alella. L’Oriol Artigas, professor del CFGS i l’Emiliano Gómez, alumne del cicle, van donar a conèixer l’Ale Ale, vi amb empenta’, un vi que no va deixar indiferent el públic assistent.

Treball de síntesi de 4t ESO: Coneixement del medi urbà: Barcelona!

Els estudiants de 4t d’ESO realitzaran durant aquesta setmana el seu treball de síntesi relacionat amb el coneixement del medi urbà de Barcelona. Des de fa alguns anys, el centre treballa aquesta temàtica, ja que la realitat social de l’alumnat del nostre institut i … Llegeix més»

Ens conviden a l’acte de lliurament dels premis del concurs escolar Consumópolis 12 a Barcelona!

Durant els darrers mesos, estudiants de primer, segon i tercer d’ESO han participat en el Consumópolis 12 – Internet: En fas un ús responsable? organitzat per l’Escola del Consum de Catalunya de l’Agència Catalana del Consum i promogut per l’Agència Espanyola de Consum, Seguretat alimentària i Nutrició (AECOSAN).… Llegeix més»

Reunió informativa sobre el Batxillerat al nostre centre

Dintre de les activitats d’orientació academicoprofessional sobre la “Presa de decisions per a l’etapa postobligatòria” que realitzem, us convidem a assistir a la reunió informativa sobre el Batxillerat al nostre centre que es realitza avui 16 de maig.… Llegeix més»