Benvinguts curs 2018-2019

25 setembre 2018. 18.30h  ESO

26 setembre 2018. 19.00. 1r BATXILLERAT I CICLES

19.30h 2n BATXILLERAT

Calendari escolar d’aquest any: Podeu consultar-lo aquí!

LLIBRES DE TEXT CURS 2018- 2019

ESO i BAT (no CFGM): Per adquirir-los teniu dues opcions:

• Opció 1: Si voleu adquirir els llibres amb iddink, accediu a l’enllaç web Iddink, on trobareu tots els llibres de text, material de visual i plàstica (1r ESO), dossiers i agenda.

• Opció 2: Si voleu adquirir els llibres pel vostre compte, teniu la llista en el següent enllaç web. En aquest cas, per fer el pagament dels dossiers, del material de visual i plàstica i dels llibres digitals s’ha de fer mitjançant el TPV Escola de l’INS Alella.

CFGM: Heu d’adquirir els llibres pel vostre compte, teniu la llista en el següent enllaç web

El centre lliurarà a tot l’alumnat una una carpeta amb separadors dissenyada pels alumnes.

Per últim, recordeu que abans de comprar els llibres de les matèries optatives, haureu d’esperar fins que aquestes estiguin assignades. Les llistes d’optatives de 4t d’ESO es faran públiques a la nostra web la segona quinzena de juliol. El full de tria d’optatives de 1r, 2n i 3r d’ESO el rebreu a casa durant l’estiu (també serà a la web) i el presentareu al centre el dia de setembre que us haurem assignat.

+ Informació

+Informació

Lliurament de premis de Fotografia Matemàtica al CosmoCaixa

Dimarts 29 de maig va tenir lloc l’acte de lliurament de premis de Fotografia Matemàtica 2018, organitzada per l’ABEAM, a l’auditori Àgora del CosmoCaixa.
En Marc Ciruela, alumne de 2n BAT del nostre institut va guanyar el tercer premi en la categoria de Batxillerat. Enhorabona Marc!

Felicitem també als estudiants que han quedat finalistes en el concurs de fotografia matemàtica del nostre centre:

• 1r ESO – Naia Orrantia
  • 2n ESO – Miquel Ainaud
  • 4t ESO – Anna Brugada
  • 1r BATX – Joan Villanueva
  • 2n BATX – Marc Ciruela

Jornada de Portes Obertes 2018

El proper dilluns 26 de febrer tindrà lloc a l’institut la Jornada de Portes Obertes a la qual estan convidades totes aquelles famílies que vulguin conèixer el nostre centre. Aquesta jornada començarà a les 16.45h i es faran recorreguts guiats pel centre.

Llegeix més»

Carnestoltes 2018

Un any més arriba Carnestoltes i és moment de disfressar-se!

Durant la setmana vinent del 5 al 9 de febrer cada dia caldrà venir vestit seguint les consignes següents excepte l’últim dia en què es farà la festa de carnestoltes. Cada grup farà la seva actuació seguint el fil conductor de diferents dècades.… Llegeix més»