Informació sortides 2n ESO

SORTIDES 2n ESO: 1r TRIMESTRE

SORTIDA:  SANT SALVADOR DE LES ESPASES
ASSIGNATURA: TUTORIA
DATA: 30/10/2017                                                                     CURS: 2n  ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT:  Els alumnes de 2n d’ESO anirem a Sant Salvador de les Espases i al arribar al Pla del Fideuer farem el concurs de paradetes i esmorzarem tot celebrant la Castanyada.
MATERIAL: Roba i calçat adequat per a l’excursió, aigua, esmorzar i  material per a fer les paradetes.  No s’han de portar taules, ni cadires.

SORTIDA:  Teatre “Fuenteovejuna”
ASSIGNATURA: Castellà
DATA:   20/11/2017                                                                CURS: 2n ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT:  Anirem al teatre Poliorama de Barcelona a veure una obra que té com a fons Fuenteovejuna de López de Vega però tractada d’una manera moderna.
MATERIAL:  Esmorzar, aigua i ganes de passar-s’ho bé.

SORTIDES 2n TRIMESTRE
SORTIDA:  Obra de teatre “Mr. Bullying”
ASSIGNATURA: Tutoria
DATA:   25/01/2018                                                         CURS: 2n ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Des de tutoria un dels temes que es tracten és el bullying. Aquest curs, a més de les activitats que fem habitualment, hem inclòs una sortida a veure l’obra de teatre “Mr. Bullying” a l’Hospitalet de Llobregat.
MATERIAL: Esmorzar, aigua i ganes de passar-s’ho bé.

SORTIDA:  Museu de la Tècnica i la Ciència de Terrassa
ASSIGNATURA: Tecnologia i Física i Química
DATA:   14/02/2018                                                         CURS: 2n ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Farem una Visita Guiada per conèixer els materials i la taula periòdica, i també un Taller d’ Electricitat i Magnetisme.
MATERIAL:  Els alumnes cal que portin esmorzar, fulls (carpeta o llibreta), bolígraf i el dossier que els haurà repartit el professor.

SORTIDA:  Teatre “L’Ombra dels Beatles”
ASSIGNATURA: Català
DATA:   23/02/2018                                                         CURS: 2n ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Anirem al Casal del poble a veure l’obra de teatre “L’Ombra dels Beatles”. Sortirem del centre a les 8:30 i tornarem a les  11h. La resta del dia hi haurà classe normal.
MATERIAL:  Calçat còmode per pujar caminant fins al poble, esmorzar i aigua.

SORTIDA:  Sing Along
ASSIGNATURA: Anglès
DATA:  6/03/2018                                                                  CURS: 2n ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Es tracta d’un Karaoke d’una llista de cançons en  llengua anglesa que s’han treballat prèviament a la classe d’anglès.
MATERIAL:  Els alumnes han de saber les lletres de les cançons treballades a classe i/o a casa i anar amb ganes de participar i pujar a l’escenari.

SORTIDA:  Museu de les Matemàtiques
ASSIGNATURA: Matemàtiques
DATA:   15/05/2018                                                           CURS: 2n ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Farem una Visita Guiada al museu de les Matemàtiques a Cornellà de Llobregat. Allà podran descobrir les matemàtiques en un context diferent, a un museu on es va a jugar. També participaran en una gimcana matemàtica on aplicar els coneixements estudiats al curs i el seu propi enginy.
MATERIAL:  Els alumnes hauran de portar esmorzar, aigua i ganes de treballar les matemàtiques de manera diferent i divertida.