Informació sortides 1r ESO

SORTIDA:  FONT DE L’ORPINA
ASSIGNATURA: TUTORIA
DATA: 30/10/2017                                                                     CURS: 1r ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT:  Els alumnes de 1r d’ESO anirem a la font de l’Orpina on es farà un concurs de paradetes sobre la castanyada i Halloween en grups de 7/8 alumnes per classe. L’objectiu és treballar la cohesió del grup.
MATERIAL: Els grups s’encarregaran de repartir-se entre ells què volen portar de postres i/o aliments pel concurs i de guarnir les paradetes. No s’han de portar taules, ni cadires.

SORTIDES 2n TRIMESTRE

SORTIDA:  DELTA DE LLOBREGAT
ASSIGNATURA: EXPERIMENTALS
DATA:  31 de gener del 2018                                                                      CURS: 1r ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT:  Els alumnes faran una descoberta dels valors naturals del Delta i les seves característiques territorials i la seva evolució, així com conèixer la flora i la fauna que hi habiten. Al llarg del recorregut, i en funció del lloc on ens trobem, podrem visitar diferents ambients naturals com estanys, maresmes, prats humits, desembocadura, platges i pineda litoral.MATERIAL:  Sabates i roba còmoda, bossa amb la llibreta per prendre anotacions, estoig, aigua i esmorzar, prismàtics (qui en tingui).
SORTIDA:  FUNDACIÓ MIRÓ
ASSIGNATURA: EDUCACIÓ VISUAL
DATA:  dimarts 6 de febrer del 2018                                          CURS: 1r ESO A i B

DATA:  dimarts 20 de febrer del 2018                                        CURS: 1r ESO C i D

DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Activitat doble:-Taller interactiu sobre  escultures contemporànies.

-Visita a la col·lecció permanent de la Fundació Joan Miró.
MATERIAL:  Càmera fotogràfica o mòbil, fulls blancs i quelcom per escriure. Aigua i esmorzar.

SORTIDA:  Teatre “L’Ombra dels Beatles”
ASSIGNATURA: Català
DATA:   23/02/2018                                                         CURS: 1r ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Anirem al casal del poble a veure l’obra de teatre “L’Ombra dels Beatles”.  Sortirem del centre a les 10.25 i tornarem a les  13h. La resta del dia hi haurà classe normal.
MATERIAL:  Calçat còmode per pujar caminant fins al poble, esmorzar i aigua.

SORTIDA:  SING ALONG
ASSIGNATURA: ANGLÈS
DATA: 6/3/2017                                                                 CURS: 1r ESO
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Sortida al Casal del poble on es porta a terme el projecte Sing-a-long, un concert-karaoke on els/les alumnes cantaran cançons d’ actualitat i clàssics. Les lletres estan projectades en una gran pantalla i la música és en directe. Aquesta és una activitat interactiva ja que és l’ alumnat el que actua.Sortida del centre a les 9:00 i arribada a les 11: 00h

MATERIAL:  Roba i calçat còmode. Després es farà classe normal.

SORTIDA:  MUSEU EGIPCI
ASSIGNATURA: SOCIALS
DATA:  9/4/2018                                                                  CURS: 1r ESO A i 1r C

DATA:  11/4/2018                                                                CURS: 1r ESO B i 1r D

DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Excavació d’un jaciment arqueològic sota la supervisió d’un arqueòleg que explica el procés i guia la recerca posterior.El treball amb fitxes arqueològiques permet a l’alumne crear hipòtesis i extraure conclusions, de manera que és capaç de reconstruir el moment històric que està excavant.
MATERIAL: Motxilla amb llibreta per prendre anotacions, estoig, esmorzar i aigua.

SORTIDA:  CASA DE L’OBAC
ASSIGNATURA: TUTORIA
DATA:
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: La Casa Nova de l’Obac és un antic mas de començaments del s.XIX adquirit per la Diputació de Barcelona i habilitat com a punt d’Informació del Parc Natural. La visita ens convida a conèixer l’entorn de la fauna i flora de la vila tot fent un passeig pels voltants del Parc.MATERIAL: Motxilla amb llibreta per prendre anotacions, estoig, Calçat còmode, esmorzar i aigua.