Aula d’Estudi i Reforç

PROJECTE ERA

ESTUDI / REFORÇ / ACOLLIDA

Organitza: AMPA INSTITUT MERCÈ RODOREDA I DIRECCIÓ INSTITUT

Us presentem uns dels projectes que organitzem conjuntament  l’AMPA i la Direcció Pedagògica de l’Institut i que, sens dubte, serà del vostre interès.

És tracta deL Projecte ERA (ESTUDI / REFORÇ / ACOLLIDA), un projecte que es divideix en tres tipus de servei, cadascú d’ells enfocat a les necessitats puntuals i adaptat als alumnes que vulguin millorar el seu rendiment acadèmic..

AULA D’ESTUDI: Obert a tots els alumnes del Centre. Aquesta part del projecte pretèn facilitar l’aprenentatge als alumnes facilitant espais on poder fer les tasques diàries (deures) una vegada han finalitzat les clases.

Preu: 20 €/mes.

AULA DE REFORÇ: Per recomanació de l’equip pedagògic del Centre, té com a objectiu, oferir les eines de reforç enfocades de forma personalitzada a aquells alumnes que els cal un ajut extra en la consolidació de coneixments bàsics en un ambient positiu i de superació personal. Grup reduït i enfocat a objectius.

Preu: 30 €/mes.

AULA D’ACOLLIDA: La diversitat que enriqueix les Aules del Centre amb alumnes procedents d’altres països i cultures fa necessari espais d’integració que els hi permetin adaptar-se i adquirir els costums i coneixements per poder comunicar-se i millorar els resultats acadèmics en un nou entorn. Aquesta part del projecte s’enfoca a nouvinguts afavorint la seva socialització i participació.

Preu: Subvencionat.

Data d’inici:  16 d’Octubre 2017

Dilluns i Dimecres de 16:00 a 18:00 hrs.

Formulari d’inscripció a la web de l’Institut

Reunions de Supervisió quinzenals Coordinadors Aules i Equip pedagògic.

Informes trimestrals a les famílies