Projecte de l’efecte hivernacle a 2n d’ESO

Un curs més, l’alumnat de 2n d’ESO ha portat a terme un projecte de disseny, construcció i experimentació amb un prototip d’hivernacle solar, per tal d’analitzar les semblances i diferències amb l’anomenat efecte hivernacle del planeta Terra, provocat pels GEH i responsable de l’escalfament global i el canvi climàtic.… Llegeix més»

Reunió famílies Crèdit de Síntesi 1r ESO

El dimecres dia 3 d’abril de 2024 a les 17:30 té lloc la reunió amb les famílies per explicar com s’organitza el crèdit de síntesi d’enguany.

Per les famílies que no puguin venir a la reunió us enllacem la presentació que passarem amb tota la informació relativa a l’activitat. Si us queda algun dubte podeu contactar amb les tutores o el coordinador de 1r d’ESO per esvair-los.… Llegeix més»

Els tecnòlegs i les tecnòlogues del centre fan classe al Tibidabo

Avui l’aula dels i les tecnòlogues de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat, ha estat el Parc d’atraccions Tibidabo @parctibidabo .

L’Activitat Didàctica Ciència, Tecnologia i Medi Ambient els ha permès estudiar conceptes relacionats amb aquestes disciplines, posant-los en pràctica a les atraccions.… Llegeix més»

Contacontes a primària

“Per fi ha arribat el dia! Quina emoció!

Els nostres contacontes de 1r batxillerat de Psicologia han viscut una experiència inoblidable. Us deixem un recull d’imatges de les diferents escoles on hem anat i on els infants han pogut gaudir dels diferents relats.

Gràcies a tot@s per fer possible aquest projecte! Fins aviat!”… Llegeix més»

Sortida literària a Batxillerat

L’alumnat de 2n de batxillerat ha anat al teatre a veure una adaptació de la novel·la La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda, una de les nostres escriptores més reconegudes internacionalment.

Abans, però, ha fet un recorregut i activitat pels llocs més emblemàtics de Barcelona presents a la novel·la Nada, de Carmen Laforet. Una jornada literària d’allò més interessant!… Llegeix més»