Per participar a la web feu clic a “Entra” a dalt a la dreta, pitja . Entra amb el teu usuari de moodle o gmail.

Avui ha començat a atendre consultes l’Anna Guasch, la infermera que ve al centre tots els dimarts gràcies al programa Salut i Escola.
El programa Salut i Escola (PSiE) impulsat pel Departament d’Ensenyament i pel Departament de Salut, té la finalitat de millorar la salut… Llegeix més»

Festival de Blues 2017

El passat 4 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO van gaudir de l’espectacle Mr. Brownie a l’Ateneu de Cerdanyola amb el grup Teatre Nu. Aquesta activitat està englobada en el #bluesfestival2017 de Cerdanyola.

“Mrs. Brownie” ens presenta la història d’una diva de la música… Llegeix més»

L’AMPA ha creat el 1r Mercat de llibres de text de segona mà de l’institut

A partir de dijous 22 comença el I Mercat de llibres de 2a mà gestionat per un grup d’alumnes de batxillerat. Abans de portar els vostres llibres al mercat esborreu totes les possibles anotacions a les seves pàgines. Els llibres han d’estar en bon estat i coincidir amb l’ISBN que hem publicat a la web.… Llegeix més»