Per participar a la web feu clic a “Entra” a dalt a la dreta, pitja Entra amb el teu usuari de moodle o gmail. Si vols estar al dia subscriu-te.

Portes obertes de batxillerat

Dilluns 15 de maig de 2017 a les 18.00 hores.
Com en anys anteriors, dediquem una jornada a presentar el batxillerat al Gorgs en dates prèvies a la preinscripció d’aquests estudis. La sessió prevista consistirà en una visita a les instal·lacions, una presentació del funcionament… Llegeix més»

Aprenentatge i Servei – Millorem la convivència

Dins de l’optativa “Millorem la convivència” que desenvolupem a l’Institut Gorgs, els alumnes de 3r d’ESO fan de monitors en habilitats socials als alumnes de 1r d’ESO del centre.
Els alumnes de 3r posen en marxa diferents dinàmiques o tallers, durant les sessions de tutoria, per… Llegeix més»

Saló de l’Ensenyament 2017

En la següent presentació teniu tota la informació que necessiteu tant si voleu seguir estudiant com si voleu començar a treballar.

A continuació deixo unes presentacions realitzades pel Departament d’Ensenyament amb motiu del Saló de l’Ensenyament: