Premis Marcela 2023-24

“Els Marcela ja estan a punt per a la gala d’enguany!

L’alumnat d’ESO i part de batxillerat ha escrit narracions acompanyades d’un seguit de sis fotografies que il·lustren la seva història. Aquest any també hem comptat amb la participació de famílies i professorat com a jurat.

Ara haurem d’esperar la mostra de treballs finalistes i el lliurament de premis a la gala que tindrà lloc a l’Ateneu de Cerdanyola el proper mes de maig. Volem que la segona edició dels premis Marcela sigui, com a mínim, tan especial com la primera.

Per a això, tornarem a comptar amb l’acurat assessorament i participació musical del Miguel Ángel Sanz, director de l’escola de música Aulos i dels membres de l’associació fotogràfica de Cerdanyola AFOCER.

Gràcies a tots per la vostra participació i no oblideu la vostra cita a aquesta gran festa cultural per a tota la comunitat educativa del Gorgs!”

Laia