Contacontes a primària

“Per fi ha arribat el dia! Quina emoció!

Els nostres contacontes de 1r batxillerat de Psicologia han viscut una experiència inoblidable. Us deixem un recull d’imatges de les diferents escoles on hem anat i on els infants han pogut gaudir dels diferents relats.

Gràcies a tot@s per fer possible aquest projecte! Fins aviat!”… Llegeix més»

Sortida literària a Batxillerat

L’alumnat de 2n de batxillerat ha anat al teatre a veure una adaptació de la novel·la La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda, una de les nostres escriptores més reconegudes internacionalment.

Abans, però, ha fet un recorregut i activitat pels llocs més emblemàtics de Barcelona presents a la novel·la Nada, de Carmen Laforet. Una jornada literària d’allò més interessant!… Llegeix més»

Els de 1r ESO van al Museu Egipci de Barcelona

El dia 7 de febrer tot l’alumnat de 1r d’ESO del nostre institut, coincidint amb la temàtica que estan treballant a socials, va anar a Barcelona a visitar el museu egipci de la Fundació Clos.

La sortida va estar molt bé, perquè, a part de visitar les sales del museu en petits grups i acompanyats per un monitor que anava explicant el que tenien al davant, també van poder dura  terme un taller.… Llegeix més»

Fira Orienta Cerdanyola

Els dies 14 i 15 de febrer es celebrarà la Fira d’Orientació al complex esportiu Can Xarau i aquest any el nostre centre també hi està present.

La Fira forma part del projecte Orienta Cerdanyola i va adreçada a tots els joves de la nostra ciutat que acaben ESO aquest any. La seva finalitat és facilitar-los la tria del camí que seguiran a partir de l’any vinent en la seva formació post obligatòria.… Llegeix més»

Celebrem el Nadal

Avui és el darrer dia de classe del 2023 i el nostre alumnat ho ha aprofitat també per celebrar el Nadal. S’ha dividit el matí en dos blocs i mentre els alumnes de 1r i 2n d’ESO estaven al gimnàs, la resta estava a les aules fent targetes de felicitació, escrits per l’arbre dels desitjos, obrint els regals de l’amic invisible i del cagatió o qualsevol altra manera d’acomiadar a l’any que ells van preparar.… Llegeix més»

Premis Marcela – Formació AFOCER

Durant el curs 2023-2024 presentem els II Premis Marcela de l’Institut Gorgs de Cerdanyola del Vallès.

L’objectiu principal d’aquesta convocatòria és proposar al nostre alumnat que facin de fotoperiodistes,
treballant en grup, i que elaborin una proposta literària relacionada amb el fotoreporter acompanyada
d’imatges d’una història del seu entorn.… Llegeix més»