Servei de Mediació a l’Institut

La Comissió de Mediació (Marc Fabregat, Montse Páez i Montse Matallana) us vol comunicar que aquest curs ha format un equip de col·laboradors/es compost per nou alumnes i nou professors/es que ha promogut una campanya de divulgació per tot l’ institut amb la finalitat de donar a conèixer el Servei de Mediació als alumnes de 1rESO i presentar l’ equip de mediació a la resta d’alumnes.

El Servei de Mediació facilita la resolució pacífica de conflictes entre alumnes a través del diàleg per trobar acords. D’ aquesta manera les dues parts surten guanyant i aprenent noves vies de gestió dels conflictes.