Horaris

Horari lectiu

Per  donar resposta a les diferents activitats que oferta el centre,  l’Institut està obert des de les 8h fins a les 21.30h.

Els estudiants d’ESO i Batxillerat tenen horari intensiu: el marc horari de 30 hores lectives setmanals estan distribuïdes de 8’30 a 15’05 hs de dilluns a divendres.

El grup de tarda de Cicle Mitjà d’Estètica realitza el seu horari durant tots els dies des de les 15.00 fins a les 21.00hs.

Trimestres i avaluacions

El calendari escolar està dividit en tres trimestres amb una distribució de dies lectius similar. Al finalitzar cada període es realitzen les juntes d’avaluació i es lliuren els informes a les famílies. Destaquem  la jornada d’acollida i de lliurament notes com una jornada diferent en què donem èmfasi a les entrevistes personals dels alumnes i el tutor així com la possibilitat d’assistència a l’entrevista de les famílies. El centre celebra especialment les festes de Nadal, Carnaval, Sant Jordi i la festa de Final de curs.  El professor responsable d’activitats extraescolars té una funció rellevant durant aquests dies, però també compta amb la participació voluntària de professors i alumnes. S’intenta que tota la comunitat educativa participi en major o menor mesura.

Activitats extraescolars

En horari de tardes, el centre oferta diverses activitats extraescolars en col·aboració amb l’AMPA: Club juvenil, Estudi Assistit, activitats per a famílies (informàtica, espai de trobada), ball , futbol, bàsquet. L’espai de la Biblioteca està a disposició de tota la comunitat educativa en horari no lectiu.

.