Visita de l’autor Àngel Burgas

L’alumnat de 1r ESO ha pogut conèixer l’Àngel Burgas, autor de El anticlub, el llibre que han llegit a la matèria de llengua castellana i literatura. L’escriptor va oferir divendres passat, 16 de febrer, dues xerrades a la sala d’actes del nostre institut. Va parlar, sobretot, dels personatges, un grup d’adolescents organitzat per lluitar contra les injustícies que els envolten. Els nostres alumnes s’havien preparat algunes preguntes i les van poder formular a l’escriptor. Va faltar temps per respondre-les totes!!!

A 1r ESO aviat ens endinsarem en una nova aventura literària: la lectura de Melocotón en almíbar, de Miguel Mihura, un clàssic del teatre del s. XX en clau de comèdia policíaca.

Aquí teniu unes imatges de la jornada:

1. Hossam

M’ha semblat molt bé que vingués l´ autor per que ens expliqui el seu llibre que ha escrit ell que es diu l´ anticlub, perquè així m’anima a llegir mes.