El Borràs al Cros Antoni Amorós: Una petita gran alegria

El passat diumenge dia 19 de novembre de 2017 tingué lloc el XLVI Cros Antoni Amorós en la veïna ciutat de Santa Coloma de Gramenet, el nostre institut hi participà amb una petita representació d’alumnes de 3r i 4r d’ESO obtenint uns grans resultats que a continuació us passo a detallar:

Adrian Rosa (3r C) 2n classificat en categoria cadet masculí escolars.
Michael Benavides (4r A) 2n classificat en categoria juvenil masculí escolars.

A banda dels trofeus aconseguits he de destacar l’èxit que suposa per al departament d’educació física i concretament per a mi, que sóc un amant de l’atletisme, el fet que 15 nois i noies de l’institut decidissin dedicar un matí diumenge a fer esport i gaudir de la cursa.

Felicitats doncs als guanyadors i a Joel, Staling, Anthony, Muhamad S., Muhammad W., Mohamed, Yassir, Akram, Sohaila, Florencia, Karima, Karina i Carlos Alberto, i fins l’any vinent.

David Godino
Professor d’educació física Ins. Enric Borràs