Dinar de Nadal

Avui els alumnes de 2on de Batxillerat han organitzat un dinar i una festa ambientada en els anys 80, on molts dels profes ens hem sentit ben acollits(serà l’edat??).

Des d’un principi tot ha rutllat bé, des de l’entrada amb la marxa imperial de “star wars” seguida del “what a feeling” ballada pels alumnes. Els jocs de parelles així com el photocall ha acabat d’engrescar els companys.

Agrair la seva feina i de les seves famílies, així com la de l’AMPA i la de tots els profes implicats en que tot hagi funcionat tant bé.

BUDAPEST, HERE WE COME!!!!!

Us deixem el link amb les fotos de l’event d’avui