Taller sobre impostos

El grup de 4rt Eso Goya ha fet un taller sobre impostos.
Aques programa tracta d’informar sobre els impostos més importants, els serveis públics, el control de les duanes i el pagament de cada treballador a la seguretat social i a Hisenda
Ha estat un taller  participatiu i li  donarem continuitat amb treball a classe.

Conscients de la sequera.

A STEAM de 2n d’ESO, hem conclòs el trimestre amb una exploració dels impactes de la sequera. A través de l’estudi del consum d’aigua a casa, hem posat de manifest el percentatge alarmant de malbaratament i hem identificat les mesures clau per a mitigar aquesta problemàtica i preservar aquest recurs essencial per a la vida.

Taller sobre impostos

L’alumnat de primer de batxillerat de l’assignatura d’economia han tingut un taller sobre impostos. Aquesta formació s’ha fet dins del programa educació cívico tributaria de l’AEAT. L’alumnat ha après sobre tipus d’impostos, serveis públics, frau fiscal, etc
Posteriorment, faran un treball a classe per consolidar els coneixements.

Visita de la Guàrdia Urbana

La Guàrdia Urbana ha visitat els alumnes de 2n d’ESO per parlar-nos sobre els delictes d’odi i les seves conseqüències. Mitjançant diverses dinàmiques, hem aconseguit comprendre aquests temes per contribuir a la construcció d’una societat més justa i tolerant.

Visita al Saló de l’Ensenyament

Un any més, els tres grups de 1r Batxillerat hem visitat el Saló de l’Ensenyament a la Fira de Barcelona. Els alumnes han pogut consultar els diferents estands de les carreres universitàries i dels cicles formatius, i fins i tot, s’han endut fulletons i bosses de regal Hem gaudit i ens hem informat de les opcions per al futur.

Visita al Parlament de Catalunya

Aquest dilluns 18 de març l’alumnat de 3r d’ESO ha anat de visita al Parlament de Catalunya. La sortida també s’ha completat amb una visita al Barri Gòtic per veure el Palau de la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona. Durant la visita, l’alumnat ha fet un dossier d’activitats per conèixer la seu de la sobirania popular de Catalunya i la nostra ciutat.