Le français en projet

2. CONTINGUTS

Le Français en Projet 1r ESO, « Opération magazine »

“Une langue différente est une vision différente de la vie” (Federico Fellini)

Per a 1r d’ESO proposem un projecte que es dirà “Opération Magazine” i consistirà en crear una revista multitemàtica en francès, en format digital i paper.

Le Français en Projet 2ème ESO, « Atelier Correspondance »

“Communiquer, c’est mettre en commun, et mettre en commun, c’est l’acte même qui nous constitue”(Albert Jacquard)

Per a 2n d’ESO proposem un projecte en comú amb alumnes francesos de la seva edat a través d’un projecte eTwinning. El projecte es dirà “Atelier Correspondance” i consistirà en una comunicació contínua tot al llarg del curs on els nostres alumnes i els alumnes francesos intercanviaran informacions sobre ells mateixos, el seu entorn, les seves ciutats i països, festes, tradicions… a través d’un mur col·laboratiu virtual de la plataforma eTwinning.

Le Français en Projet 3ème ESO, « Lumière, moteur… ¡Acción ! »

“Le cinéma, c’est l’écriture moderne dont l’encre est la lumière” (Jean Cocteau)

Per a 3r d’ESO proposem un projecte en comú amb els alumnes d’espanyol del mateix curs del Collège Roland Garros de Niça (França), a través d’un projecte eTwinning. El projecte es dirà “Lumière, moteur… ¡Acción!” i consistirà en un apropament al cinema. Al final de curs hauran de rodar un curtmetratge en francès.