Le français en projet

4. COM AVALUEM?

Per superar l’assignatura s’hauran d’aprovar les 2 parts: els coneixements de la llengua francesa i l’elaboració del projecte.

  1. Els coneixements de la llengua francesa comptaran un 60% de la nota (un 15% cadascuna de les 4 habilitats comunicatives).
  2. L’elaboració del projecte comptarà un 40% de la nota, on es tindran en compte l’actitud de l’alumne i assoliment de les competències clau (la participació del l’alumne, el treball en grup, la col·laboració, la implicació en la matèria, la puntualitat… i l’assoliment de totes les competències clau insistint sobretot en la lingüística, la digital, la social i cívica i la referent a aprendre a aprendre).
  3. A més a més per cada falta de material, treball o deures (M, T i D) es descomptarà 0,1 de la nota final, i les faltes d’actitud (A, E i I) descomptaran 0,2.

 

COMPETÈNCIES BÀSIQUES PONDERACIÓ
Competència comunicativa: Saber argumentar, expressar-se, utilitzar vocabulari específic així com comprendre conceptes i elaborar reflexions en llengua francesa. 40%

 

Competència digital: Emprar i actualitzar els aspectes bàsics de les eines tecnològiques, el tractament de la informació per tal d’elaborar una revista digital. 25%

 

Competència matemàtica: Conèixer els nombres en francès per poder utilitzar-los en situacions de comunicació. Ser capaç de plantejar i resoldre problemes de la vida quotidiana.  

5%

 

Competència per aprendre a aprendre: Analitzar, relacionar, memoritzar i sintetitzar els coneixements treballats. Adquisició d’estratègies per  aprendre coneixements (autoavaluació, treball col·laboratiu, rols de responsabilitat). Ser conscient de la importància de l’atenció, la concentració, la memòria, la comprensió, etc., per tal d’afrontar el repte de l’aprenentatge. 10%

 

 

Autonomia i iniciativa personal: Participació a classe, interacció amb els companys i professorat, sentit crític, puntualitat i correcta actitud. Mostrar interès pel projecte i fer els deures. 10%

 

Coneixement i interacció amb el món físic: Ser capaç de valorar la influència de l’activitat humana sobre el medi ambient, promovent la seva cura i el consum racional i responsable. 0%
Competència social i ciutadana: Utilitzar el francès com a mitjà de comunicació i transmissió cultural. Reconèixer i acceptar, mitjançant el coneixement de l’idioma, les diferències culturals i de comportament. Aprofitar la interacció que es produeix en el treball en equip per tal d’aprendre a participar, expressar idees pròpies, escoltar les dels altres, prendre decisions valorant les aportacions dels companys i afavorir el fet d’aprendre de i amb els altres. 15%

 

Criteris de recuperació.


Es poden recuperar les competències no assolides.

 

Back