Le français en projet

3. METODOLOGIA

La metodologia serà flexible, oberta, dinàmica, interactiva, comunicativa, participativa i adaptada a les necessitats dels nostres alumnes, per treballar bé els continguts i assolir així els objectius; i estarà basada en els principis metodològics necessaris per qualsevol procés d’ensenyament.

1. D’aprenentatge: el constructivisme (partir dels coneixements previs de l’alumne) i la interacció (a 2 nivells: professorat/alumnat i alumnat/alumnat)
    2. D’aprenentatge-ensenyament: ensenyar a aprendre (aconseguir un aprenentatge autònom), interdisciplinarietat (ser capaç d’aplicar el que s’aprèn en diferents contextos) i mediació (entre els nous coneixements i els esquemes cognitius de l’alumnat)
    3. Organitzatius: activitats d’aprenentatge (de presentació, consolidació, desenvolupament i avaluació)