Projectes dels vostres fills i filles exposats al Centre d’Arts Santa Mònica

El proper dijous 4 de maig a les 19:30 h s’inaugura una exposició de projectes pedagògics d’educació artística al Centre d’Arts Santa Mònica. El nostre centre ha estat convidat a participar aportant treballs i projectes realitzats per alumnes de primària i secundària. A partir de dijous i durant un més, us animem a que us apropeu i feu una visita a l’exposició Els llocs de les Arts: Escola, Transversalitat i Xarxes.

Horaris:

De dimarts a dissabtes d’11h a 21h
Diumenges i festius d’11h a 17h
Dilluns tancat

L’objectiu principal és destacar les arts com a peça clau en l’escenari emergent d’innovació i transformació de l’educació a Catalunya, donant a conèixer i fent visibles els projectes i els llocs de les arts en l’educació, que fan d’aquestes un motor de canvi en el nostre país.

En aquesta edició, es destaca la iniciativa i les “bones pràctiques” de centres i escoles de les xarxes educatives on l’educació artística, basada en la creativitat, té una funció important en el projecte pedagògic. Així doncs, s’estimula el treball col·laboratiu, interdisciplinari, transversal, per projectes, i/o amb participació d’artistes residents.

Aquesta proposta està organitzada pel Col·legi de Doctors i Llicenciats en Belles Arts i Professors de Dibuix de Catalunya (COLBACAT), el Centre d’Arts Santa Mònica, i els membres de la Facultat de Belles Arts, Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona i de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, i amb la col·laboració dels Departaments de Cultura i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.