La Gala solidària té ressò als mitjans

La Gala solidària organitzada pels nois i noies de 4t d’ESO en el marc del Projecte transversal del segon trimestre ha tingut ressò als mitjans.

Un equip de Vallès Educa es va interessar pel projecte i va fer aquest magnífic reportatge que es va emetre a Canal Terrassa el passat 8 de març.

Per altra banda, un grup d’alumnes es van desplaçar a Ràdio Molins per donar a conèixer la gala i el propòsit solidari del projecte.

Gràcies per la col·laboració Vallès Educa i Ràdio molins, vosaltres també heu contribuït solidàriament al projecte de cooperació amb Uganda!

Volem destacar aquestes paraules de la Hanna F.:

“Les Vinyes, com a escola, ens dóna moltíssimes oportunitats i jo estic molt agraïda a aquesta que estem fent perquè m’interessa molt aquesta part solidària i crec que s’hauria de potenciar. Començar a potenciar-la en instituts i amb gent de la nostra edat que es pugui identificar amb altra gent arreu del món, o inclús a llocs propers, crec que és molt important.”

I moltes altres que vindran! Vosaltres feu de la solidaritat abanderi el vostre aprenentatge, i contribuïu de manera real i efectiva a millorar al món que us envolta. Gràcies a vosaltres per convertir aquestes oportunitats en projectes tan engrescadors.

Font: Podeu consultar aquí el reportatge a la font original.