Els alumnes de 6è realitzen el concert de Cantània

El passat 30 de maig a les 17.30h hores, a l’auditori de Vilafranca, es va celebrar el concert del projecte Cantània d’enguany titulat “Partícules” on els alumnes de 6è de l’Escola Doctor Samaranch hi van participar juntament amb altres alumnes d’escoles de Vilafranca i comarca: l’Escola Baltà Elias, l‘Escola Pau Boada, l‘Escola Montagut de Vilafranca del Penedès i l‘Escola Rossend Montané de Sant Pere Molanta.

Després d’assajar durant aquest curs les cançons que conformen la cantata, de realizar el vestuari i els materials que acompanyaven cada cançó, el passat dimecres ens vam convocar a l’auditori per cantar tots plegats la cantata que tants dies portàvem preparant i que enguany tractava sobre l’origen i evolució de l’univers, una composició musical de Lluís Vidal amb text de Sergi Belbel.

Sota la direcció d’Oriol Castanyer i amb el conjunt de músics que ens acompanyaven, primer de tot vam reunir-nos per fer un assaig i concretar com es desenvoluparia el concert, per fer proves de so i perquè era la primera vegada que actuàvem totes les escoles i músics de manera conjunta. Seguidament, tots concentrats, va arribar el moment de  realitzar el concert on les famílies i amics van poder assistir per gaudir de l’espectacle.

Els alumnes de 6è van demostrar que són capaços de realitzar un concert exigent, dinàmic i vistós, rodejats de músics professionals i participar conjuntament amb d’altres alumnes d’un projecte musical únic i irrepetible.