Premi Sambori

El Premi Sambori és un premi de narrativa en català, organitzat per Òmnium Cultural,  dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

Què vol dir Sambori?

El nom de Sambori o Xarranca ve del joc de carrer i va estar escollit, per les associacions convocants del primer Premi Sambori, perquè es tracta d’un joc popular que es juga a totes les comarques de parla catalana i arreu del món.

El Premi Sambori consta de dues fases. En primer lloc es lliura el Premi Sambori Òmnium Demarcació Penedès – Anoia- Garraf i que es lliurarà durant el mes de març. Després, els guanyadors de totes les demarcacions passaran a participar en el Premi Sambori Catalunya.

L’escola participa cada any en aquest premi, tot presentant treballs d’alumnes de tots els cicles de primària. Diferents anys hem estat  premiats en els premis de la nostra demarcació.

Aquest curs ja hem enviat els nostres treballs. A veure si hi ha sort !!!!!!!