Projecte cicle mitja: El teatre

La setmana del 28 de maig cicle mitja va realitzar el projecte del Teatre.

Els grups van ser barrejats entre les dues classes de 3r i 4t per tal de poder gaudir d’un aprenentatge cooperatiu on cadascú fera aportacions diferents.

Als alumnes els hi va agradar molt, per a ells era una novetat treballar amb companys que no ho feien normalment. Van realitzar molta feina durant tota la setmana, per tal de que el teatre estigués preparat per ser representat.

Van escollir l’obra, la van adaptar, van fer el guió, el repartiment de personatges i van ser capaços de crear tot el decorat i la majoria del vestuari de cada personatge.