Els alumnes de CS fan una cursa d’obstacles al Trabuc

Ahir, durant tot el dia, emmarcat en la setmana de la mobilitat sostenible i segura 2018, els alumnes de cicle superior de les tres escoles del nostre municipi van anar al Trabuc on van participar en una cursa d’obstacles organitzada per l’Ajuntament de Castelló, amb la col·laboració dels GEIS (Grup Empordanès d’Investigacions Subterrànies) i van gaudir d’un dia de relació i jocs amb els alumnes del Bruel i el Joana d’Empúries.

Tots ells van sortir de l’escola en bicicleta i es van dirigir cap a la zona de la cursa, es van trobar amb la resta de nens i nenes dels altres centres i van fer una cursa distribuïda en 4 grups: alumnes de 5è A, 5è B, 6è A i 6è B. Tot i que va haver un guanyador en totes les categories cal remarcar que no era important guanyar o perdre; el que era realment important va ser que els alumnes prenguessin consciència de la importància de moure’s en transport públic, bicicleta o corrents, ja sigui per la pròpia salut o per la salut del nostre entorn.

Clica sobre la imatge per veure les fots que vam fer durant la sortida.