LA SALA D’ESTUDI

La sala d’estudi està situada a la planta baixa, és un espai molt gran , amb quatre finestres que donen al carrer. A la biblioteca hi ha cadires, taules, pissarra i dues parets amb prestatgeries plenes de llibres, contes i enciclopèdies.
A l’hora del pati la sala d’estudi està oberta per a que els alumnes la puguin utilitzar, ja sigui per a fer deures, jugar a escacs o llegir. També s’utilitza per a treballar amb mig o petit grup, per això també hi ha ordinadors que fan de suport per a treballar millor. A l’hora del menjador també s’utilitza per passar llista i fer tallers. El dimarts a la tarda es fa un taller de llengua i socialització per a les mares i pares del alumnes de l’escola.
Els alumnes de l’escola troben la biblioteca agradable perquè és un espai tranquil, que va molt bé per llegir i fer deures.