TONI ORTIZ

Ens ha visitat en TONI ORTIZ!

Som la classe de cicle superior de l’Escola Muntanyola i el divendres 12 de gener de 2018 ens va visitar en Toni Ortiz, un artista que fa dibuixos en 3D entre molts altres estils.

Quan va arribar a l’escola, en Toni Ortiz el primer que va fer va ser ensenyar-nos fotografies de les seves obres d’art i ens va explicar: on havia fet aquella obra d’art, amb quant temps i alguna altra anècdota.

Després d’ensenyar-nos totes aquelles obres d’art tant al·lucinants li vam fer una entrevista. Seguidament ens va ensenyar com fer un dibuix en 3D senzill, ens ho va explicar pas a pas. El resultat va ser una escala que ens va quedar molt bé a tots. Quan miraves el dibuix en directe no es veia l’efecte 3D, però vam fer una foto amb la tauleta i es veia una escala inclinada, ens va sorprendre molt.

Ens va agradar molt que ens visités en Toni Ortiz!!!

Moltes gràcies Toni!!!

Mariona

Clica la fotografia superior per veure les imatges de la visita.

Clica la fotografia superior per veure les imatges del treball previ a la visita d’en Toni Ortiz.