1. Maria Francolí

Com m’agrada aquesta revista! Enhorabona a tots, heu fet molt bona feina. Ja tinc ganes de veure la versió impresa. Me’n guardaré una còpia perquè quan l’Ona i la Berta siguin més grans puguin veure que van ser notícia a la revista de l’Escola Muntanyola. Gràcies!

1. Jèssica Comellas

Hola Maria, som la classe de Cicle Mitjà. Ens ha agradat molt llegir el teu escrit!! Et trobem molt a faltar! Esperem que tornis aviat! Un petó per tu i les teves nenes! Adéu, fins aviat!

1. Alumnes de 5è

Hola Maria!
        Som els alumnes de 5è, com esteu? Ens podreu venir a visitar abans d’acabar el curs?
        Tenim moltes ganes de veure-us!
        Fins aviat, una forta abraçada dels alumnes de 5è.
        😉

2. Maria Francolí

Hola a tots!! M’han fet molta il·lusió els comentaris que heu fet.
    Tinc moltes ganes de presentar-vos les nenes però han de créixer una mica més. Abans que acabi el curs venim segur. Una abraçada gegant!